..kuinka IHANAT vaunut :heart:
KumiAnkeli 22.05.2008 #5 yik :snotty: Mä en sitten yhtään tykkää tommosista, mutta siskoni tykkää munkin edestä
Jane Doe 22.05.2008 #6 Jos ikinä vielä saan vauvan (aika epätodennäköistä kyllä ), hankin ehdottomasti tuommoset.
hyh 22.05.2008 #7 EI todellakaan miellytä silmää. En tajua edelleenkään retro-hömpötyksiä. Avatkaa silmänne, nuo on helvetin rumat!
EI todellakaan miellytä silmää. En tajua edelleenkään retro-hömpötyksiä. Avatkaa silmänne, nuo on helvetin rumat!
Jane Doe 22.05.2008 #8 ^Siis nimenomaanhan ne on kauniit, käytännöllisyydestä en kyllä tiedä. Vanhanajan tyyliin. En puhuis edes retrosta noiden kohdalla.
^Siis nimenomaanhan ne on kauniit, käytännöllisyydestä en kyllä tiedä. Vanhanajan tyyliin. En puhuis edes retrosta noiden kohdalla.
Merili 22.05.2008 #10 Samanhenkisyyttä kun meidän aidoissa retroissa, meidän isukki on niissä uinunut yli 30v. sitten. Verhoilin ne uusiksi ison mahan kanssa. Laittaisin kuvan jos osaisin. Olen harkinnut niiden jättämistä sisätiloihin sisustukseksi kun ei enää tarvita.
Samanhenkisyyttä kun meidän aidoissa retroissa, meidän isukki on niissä uinunut yli 30v. sitten. Verhoilin ne uusiksi ison mahan kanssa. Laittaisin kuvan jos osaisin. Olen harkinnut niiden jättämistä sisätiloihin sisustukseksi kun ei enää tarvita.