V
vierailija
Vieras
Se pääroisto eli Trump pitäisi saada edesvastuuseen yllytyksestä kapinaan ja väkivaltaan
Todellakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se pääroisto eli Trump pitäisi saada edesvastuuseen yllytyksestä kapinaan ja väkivaltaan
Mieti nyt itse jos tunnetusti patologinen valehtelija tekee mitään. 100% puppua luvassa. ”Mielenosoittajat halasivat vartijoita” hän on jo valehdellut. Aikamoisia halauksia kun siellä kuoli paikanpäällä viisi ihmistä. Ja sen jälkeen 4 paikalla taistossa ollutta poliisia on tehnyt itsemurhan traumatisoituneina
Aivan. Kuten itsekin huomasit, niin Capitolin tapahtumista saa tehtyä juuri sellaisen ohjelman kuin haluaa. Siihen en ota kantaa kenen totuus on se oikea.
BLM-liike on saanut aikaan enemmän tuhoa kuin Trumpin kannattajat.Niin aivan, olen täysin samaa mieltä, että Trumpin kannattajat ovat kahjoja ja jopa vaarallisia, kuten nähtiin. Se on totuus.
Ei todellakaan ollut pelotrava tilanne koko kaupungissa.Mun ystävä asuu aika lähellä siellä ja tilanne oli koko kaupungissa todella pelottava.
Kuten itsekin toetat, jos tekijä vaihdetaan ja katsantokannasta halutaan toinen, se onnistuu ihan helposti. Todistat siis omilla sanoillasi ymmärtäväsi, kuinka helppoa tällaisen "dokumentin" mielikuvamanipulaatio on.Mieti nyt itse jos tunnetusti patologinen valehtelija tekee mitään. 100% puppua luvassa. ”Mielenosoittajat halasivat vartijoita” hän on jo valehdellut. Aikamoisia halauksia kun siellä kuoli paikanpäällä viisi ihmistä. Ja sen jälkeen 4 paikalla taistossa ollutta poliisia on tehnyt itsemurhan traumatisoituneina
Putin tekee oppositiolle tuota samaa.Pikkujuttuko, kun siellä on tehty 700 pidätystä ja 30 vangitsemista tähän mennessä
Miks et tekisi uutta ketjua siitä? Eräille vajaceille on aina mahdotonta pysyä otsikon ympärilläBLM-liike on saanut aikaan enemmän tuhoa kuin Trumpin kannattajat.
Samat sullePutin tekee oppositiolle tuota samaa.
Mitä mieltä olet väkivaltaisesta BLM-liikkeestä?Miks et tekisi uutta ketjua siitä? Eräille vajaceille on aina mahdotonta pysyä otsikon ympärillä
Jos olisit looginen niin hyväksyisit myös Putinin toiminnan opposition suhteen.Samat sulle
Miks et tekisi uutta ketjua siitä? Eräille vajaceille on aina mahdotonta pysyä otsikon ympärillä
Tätä yksisilmäiset puupäät eivät tajua, vaan pitävät totuutena kaiken mitä näkevät ja lukevat "vastuullisesta mediasta".Kuten itsekin toetat, jos tekijä vaihdetaan ja katsantokannasta halutaan toinen, se onnistuu ihan helposti. Todistat siis omilla sanoillasi ymmärtäväsi, kuinka helppoa tällaisen "dokumentin" mielikuvamanipulaatio on.
Mitä mieltä olet väkivaltaisesta BLM-liikkeestä?
Vastaan sitten kun olette perustaneet uudet ketjutJos olisit looginen niin hyväksyisit myös Putinin toiminnan opposition suhteen.
Näköjään hyväksyt omiesi harjoittaman väkivallan.Huoh 35 ja 36
palaan asiaan kun olette perustaneet omat ketjut niille
Linkki niiden tekemättömien sytytyksiin?Näköjään hyväksyt omiesi harjoittaman väkivallan.
Jos BLM-liike olisi mennyt Capitoliin, niin he olisivat sytyttäneet rakennuksen palamaan.