Katsokaa Areenasta TV1 Hyökkäys kongressiin. Sehän oli JÄRKKYÄ! 😱 Varsinkin Trumpin kannattajat, katsokaa! Mitä olette mieltä sen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trullu hump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti nyt itse jos tunnetusti patologinen valehtelija tekee mitään. 100% puppua luvassa. ”Mielenosoittajat halasivat vartijoita” hän on jo valehdellut. Aikamoisia halauksia kun siellä kuoli paikanpäällä viisi ihmistä. Ja sen jälkeen 4 paikalla taistossa ollutta poliisia on tehnyt itsemurhan traumatisoituneina

Niin aivan, olen täysin samaa mieltä, että Trumpin kannattajat ovat kahjoja ja jopa vaarallisia, kuten nähtiin. Se on totuus.

Meinaatko, että porukka oli Capitol Hilliin "päiväkotiretkenä"?

Johan joku niistä "dokumentissa" itse totesikin, että oli kuin olisivat olleet erikoisella esittelykierroksella.

Mieti nyt itse jos tunnetusti patologinen valehtelija tekee mitään. 100% puppua luvassa. ”Mielenosoittajat halasivat vartijoita” hän on jo valehdellut. Aikamoisia halauksia kun siellä kuoli paikanpäällä viisi ihmistä. Ja sen jälkeen 4 paikalla taistossa ollutta poliisia on tehnyt itsemurhan traumatisoituneina
Kuten itsekin toetat, jos tekijä vaihdetaan ja katsantokannasta halutaan toinen, se onnistuu ihan helposti. Todistat siis omilla sanoillasi ymmärtäväsi, kuinka helppoa tällaisen "dokumentin" mielikuvamanipulaatio on.

Yhteistyössä