huh huh
Aika järkyttäviä ne Maria Veitolan vaatteet, persoonallisuus on ihan hyvä juttu, mutta noi oli aivan kammottavia viritelmiä! !! Ja se tukka,voi jessus...
katsoitko gaalan? Voin kyllä myöntää, että olisin stailannut paremminAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Sinä sitten varmaan voisit stailata hänet paremmin vai kuinka?
Hyvä ja hienoa....en katsele ihmisten vaatteita tai tyyliä sillä silmällä että ovat hienoja tai kamalia vaan että saan ideoita omaan mallistooni. Joten minulle mikään vaate ei ole kamala vaan tutkimusmatka.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:katsoitko gaalan? Voin kyllä myöntää, että olisin stailannut paremminAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Sinä sitten varmaan voisit stailata hänet paremmin vai kuinka?![]()
No en minäkään. mutta Veitolan vaatteet oli niin ylikamalia hirvityksiä, etttei tosikaan. Ilmeisesti et katsonut gaalaa...Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Hyvä ja hienoa....en katsele ihmisten vaatteita tai tyyliä sillä silmällä että ovat hienoja tai kamalia vaan että saan ideoita omaan mallistooni. Joten minulle mikään vaate ei ole kamala vaan tutkimusmatka.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:katsoitko gaalan? Voin kyllä myöntää, että olisin stailannut paremminAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Sinä sitten varmaan voisit stailata hänet paremmin vai kuinka?![]()
Mua ärsytti jatkuva vaatteiden mainostaminen ja jotenkin sen esiintyminen on niin teennäistä. Huono valinta juontajaksi. Joo, se eka asu oli superjärkkyAlkuperäinen kirjoittaja v:katsoin! ja se eka asu kamaline rusettineen oli ehkä järkyin! nämähän oli jotain kotimaisten suunnittelijoitten luomuksia. se yks mekko oli kuin jätesäkki!
Olen kaikki asut nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:No en minäkään. mutta Veitolan vaatteet oli niin ylikamalia hirvityksiä, etttei tosikaan. Ilmeisesti et katsonut gaalaa...Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Hyvä ja hienoa....en katsele ihmisten vaatteita tai tyyliä sillä silmällä että ovat hienoja tai kamalia vaan että saan ideoita omaan mallistooni. Joten minulle mikään vaate ei ole kamala vaan tutkimusmatka.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:katsoitko gaalan? Voin kyllä myöntää, että olisin stailannut paremminAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Sinä sitten varmaan voisit stailata hänet paremmin vai kuinka?![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel