katsoin eilen vahingossa jotain BB lähetystä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku sanoi, että se olisi saanut niin pahoin köniinsä, että huulet haljenneet ja siten operoitu tuolleen vähän ihmeellisesti. Pitäneekö paikkaansa?

Mä luulin aluksi, että on vaan pieleenmennyt botoksijuttu.

IL :

"Keskustelu huulista alkoi, kun Niko S halusi tietää, mihin asukkaat ottaisivat botoxia. Hennan vastaus kuului, ettei mihinkään.

Tästä nainen pääsi aiheeseen turpeat huulet, ja paljasti muille, miksi huulia on korjattu. Naisen mukaan hänen huulensa oli haljennut, kun hän oli saanut potkun päähän. Täyteaineen, jolla huuleen tullut kuoppa oli korjattu, pitäisi laskeutua normaaliksi vuodessa.

- Nyt on leuka, niin sitten on jotain muuta pilalla, nainen tuskaili ja painotti, ettei ollut suinkaan ulkonäöllisten seikkojen vuoksi laitattanut huuliaan.

Kommenttiaan leuasta hän jatkoi vielä selittämällä, ettei leukaakaan ole operoitu. Se on vain tullut paremmin esiin kilojen karistua. "

Huulet uskon, mutta miksi se laittaa niihin vaaleaa huulipunaa, joka KOROSTAA NIITÄ ja sitten vielä jotenkin omituisesti "punaa" huulensa vaan tuosta edestä eli ei kokonaan.

Leukajuttua en usko, se on niin erilainen kuin ennen.

[QUOTE="Tässä";21971538]IL :

"Keskustelu huulista alkoi, kun Niko S halusi tietää, mihin asukkaat ottaisivat botoxia. Hennan vastaus kuului, ettei mihinkään.

Tästä nainen pääsi aiheeseen turpeat huulet, ja paljasti muille, miksi huulia on korjattu. Naisen mukaan hänen huulensa oli haljennut, kun hän oli saanut potkun päähän. Täyteaineen, jolla huuleen tullut kuoppa oli korjattu, pitäisi laskeutua normaaliksi vuodessa.

- Nyt on leuka, niin sitten on jotain muuta pilalla, nainen tuskaili ja painotti, ettei ollut suinkaan ulkonäöllisten seikkojen vuoksi laitattanut huuliaan.

Kommenttiaan leuasta hän jatkoi vielä selittämällä, ettei leukaakaan ole operoitu. Se on vain tullut paremmin esiin kilojen karistua. "

Huulet uskon, mutta miksi se laittaa niihin vaaleaa huulipunaa, joka KOROSTAA NIITÄ ja sitten vielä jotenkin omituisesti "punaa" huulensa vaan tuosta edestä eli ei kokonaan.

Leukajuttua en usko, se on niin erilainen kuin ennen.[/QUOTE]

Muakin toi leukajuttu hämää. Katsoin okein netistä niin onhan se hoikassa kunnossa ollut ennenkin. Eri asia, jos ois painanut 100kg ja nyt 50kg.

Musta joskus oli juttu seiskassa että meni leukaimplantin ottamaan jonnekin. Ja tissit myös.
Rumentunut on noiden plastikkajuttujen myötä. Näyttää ikäistään vanhemmalta ja tunkkaiselta nyt.

Sääliksi käy tyttörukka. Miksi nyt pilata naamansa noin, rinnat vielä ymmärrän, mutta että naamalle pitää tehdä noin. Mikähän elämäntarina hällä on taustalla. Olisi kiva tietää.

mä en ymmärrä ees nuita rintoja. ihan kuuheet. liian isot nykyiseen hoikkaan kroppaan.

ja nuo huulet.. voi elämä. en usko.potoksia niissä on. ei vaan ilkeä myöntää että meni persilleen, koko juttu. jotain puhuin haastattelussa kun ulos pääsi. omasta toiminimestä meikkialalla. voi luoja. eihän tuo osaa edes meikata. meikit ihan mällinä iholla naamakiiltelee.. hyh. ruma on vaikka mitä tekis.

ei enää auta tissit eikä potoksit. otti liian raskaasti edelliset ritiikit kun oli bb. pahenti vain leikkauksilla tilannetta. oikeastaan oli pyöreämpänä nätimpi musta.

yksi mun kaveri sanoi että meikillä saa ihmeitä aikaan. mutta jos ampuu yli niin ei saa. ei siihen hiustenpidennyksetkään auta. jos pärstä on pilalla.

sori nyt vaan.

[QUOTE="vieras";21972297]Lopettakaa se Hennan haukkuminen vai onko itellänne niin surkee itsetunto että pitää muita haukkua![/QUOTE]

Mun käy vaan lähinnä sääliks sitä ihmistä. Väen vängällä pitää roikkua julkisuudessa, muttei kestä sitä negatiivista palautetta ja nähtiinhän se eilen telkkarissa, että mihin on johtanut. Mä en vaan voi ymmärtää, että nykyään kaikille tehdään noi ihme turbohuulet, kun on ensin tullut joku pieni vekki... ei ennen tuollain niitä korjailtu!

Yhteistyössä