Katsoiko teidän lapset salkkareiden päätösjakson maanantaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei katota kukaan koskaan. Ihan moskaa. Lapsi kävi joskus vaihtamassa kanavaa kun Salkkarit alkoi, koska ei omien sanojensa mukaan jaksa kuunnella huutoa ja tappelua.

Meillä minä olen ainoa joka sitä katsoo. Täällä on usein vaan ollut keskustelua ko. ohjelmasta, ja moni väittää sen olevan ihan OK ohjelma esim. alle kouluikäisille!

Mä ja mies katottiin. Meidän 1v ja 2v katsoivat tunnarin, tanssivat sen tahdissa ja sitten touhusivat omiaan. Sen loppuräjäyksen isompi näki ja totesi että "PAAAM."

Mahtoikohan jäädä traumat..?

Mutta joo, en mäkään antais pienten lasten sitä katsoa. Siis sen ikäisten, jotka siitä jotain ymmärtää. Usein itsekin katson tallennukselta vasta kun lapset nukkuu. (Menee muuten ihan harakoille, kun ei kuule mitään.)
Hyvää viihdettähän se ei ole, mutta viihdettä kuitenkin.

meillä sitä sarjaa ei seuraa kukaan. Ollaan sen verran järkeviä vanhempina, että ymmärrämme mikä on lapsille sopivaa ja mikä ei. Toisenlaisiakin vanhempia tältäkin palstalta löytyy, tämän viimeisen viikon ketjuja seurattuani....

Sarjan tuottaja yrittää kynsin hampain saada katseluajan pysymään entisellään, vaan jos vanhemmat valittavat asiasta , voimme saada muutettua lähetysajan myöhäisemmäksi.

"Kannustan vanhempia tekemään Viestintävirastolle kantelun, jos parhaaseen katseluaikaan esitetyssä Salattujen elämien jaksossa on ollut ajankohtaan sopimatonta materiaalia, sanoo lapsiasiainvaltuutettu Maria Kaisa Aula."

Maikkarin Sarita Harma on nainen jonka syytä ohjelman esitysajankohta on. Myös hänelle voisi laittaa postia pilvin pimein asiasta, vai mitä palstalaiset?

Ihmetellä täytyy, miten Suomesta on löytynyt melkein miljoona aivotonta ihmistä tuijottamaan ko sarjaa???!!!

Yhteistyössä