KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noihin kaksosmietteisiin oma kokemukseni. Mä voin alkuraskaudessa tosi pahoin ja niskaturvotus-ultrassa katsottiin tosi tarkkaan, jos kyseessä oliskin ollut kaksosraskaus. Kätilö kertoi kaksosten usein viihtyvän "kerrossägyssä", eli välttämättä ekassa ultrassa ei huomata sitä toista alkiota. Mulla ultrattiin erittäin tarkasti, monesta suunnasta mutta löytyi vain yksi sikiö.

Mun mielestä kuvassa oleva ei näytä kyllä istukaltakaan, eikös sen pitäis olla kiinnemmäs kohdun seinämää? Enpä tiiä, noita kuvia on tosi vaikea kyllä tulkita...

Mulle siirrettiin kaksi alkiota ja siitä alkoi kaksosraskaus. Toisen sikiön kehitys kuitenkin pysähtyi rv 6+3 kohdalla (huomattiin rv 7+). Vielä niskapoimu-ultrassakin näkyi kuitenkin toinen sikiöpussi toisen päällä. Ikäänkuin litistynyt ilmapallo olisi ollut sen isomman pussin päällä. Ja kyllä ne silloin 6+3 viikollakin oli ihan selkeästi kaksi erillistä pussia. Tässä nyt siis vaan yks tapaus.

Np-ultrassa näkyi yksi ja toista en käskenyt edes etsiä.Vauva oli 5 päivää isompi ultran mukaan ...ensi sunnuntaina on uusi np-ultra ,koska tietokoneohjelma rikki eikä saatu veriseulatuloksia katottua ,nyt näytti turvotusta olevan 1.4mm rv 10+3 menkkojen mukaan ja 11+1 uä:mukaan.Mies kysyi kyllä ,että mikä tuossa tuo TOINEN syke on ,niin lääkäri sanoi että se on napanuora joka sykkii.

että olen KUITENKIN aluperin sitten odottanut kaksosia ,mutta toinen ei ole lähtenyt kunnolla kehittymään ,koska ultrasta löytyi sikiöpussin keskeltä ohuen ohut kalvo ,toisella puolen meidän kulta kasvamassa ,ja toisella puolen vain tuhjä pussi.....se selittää suurikokoisen sikiöpussin ja korkean hcg:N .Vielä jotenkin elättelen toivoa ,että se toinen sieltä löytyskin ,mutta tuskimpa ..

Yhteistyössä