Katselin toppahaalareita huutiksessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Ja tuntui olevan paljon Reimatec haalareita karhentuneilla/ kuluneilla polvilla ja pepulla, onko haalari jo yhden lapsen käyttämisen jälkeen tuossa kunnossa jos sillä tosiaan lapsi pihalla touhuaa?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska tytöllä paljon halvempi merkki eli Greenhill ostettu viime vuonna joskus joulun jälkeen- maaliskuussa... niin siinä ei vieläkään näy mitään käytönjälkeä.

Mun tytön puolitoista talvea käytössä ollut Reimatec on edelleen priimakunnossa. On käytetty enimmäkseen hiekka- ja sorapihassa, kun sitä lunta ei kovin usein ole |O . Tyttö oli hieman alle 3 v kun sai kyseisen haalarin. Hyvässä kuosissa on siis pysynyt, vaikka sillä on möyritty ties missä, laskettu mäkeä, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
No ei niissä kyllä mikään kovin hyvä kulutuksenkesto ole :( Tai jos vaan lumessa menee, niin ei se sit kulu, mutta jos laskee mäkeä tai on kurasta ja siinä "konttaa" niin kuluu juu.

niin no kuluis se varmaan tuo greenhill haalariki jos kurassa menis, mutta toisaalta mökkireissujakin tehty syksyllä ja ei sillon ollu ku kuraa ja kylmää vasta ja haalari oli käytössä..

no en mä tiedä tuskin mikään ikuisuuksia kestää, mutta on vaan niin kamalaa kun ne maksaa niin paljo enemmän..

Olen huomannut, että on yllättävän lapsikohtaista miten vaatteet ylipäänsä kuluvat. Meillä ei pojan jäljiltä jää käyttökelpoiseksi mitään housuja - puhki menevät kun on niin paljon polvillaan ja meillä on kivilattia. Samoissa olosuhteissa tytön vaatteet säilyvät vielä kaverillekin nättinä.
Ulkohaalarit meillä säilyy tosi hienona (Reimatecista kokemukset lähinnä) jos on lunta. Mutta kun ei ole nyt ollut lunta ja ympäristössä voi esim kiipeillä isoilla kivillä, niin äkkiä näkyy käytönjäljet.

Se on paljon lapsikohtaista ja myös ikäkohtaista, pahimpia kuluttajia ovat yleensä 5 v pojat, joille pitäisi varmaan olla haarniska. Sitten Reimateceissäkin on eroja, niitä on + versiota, joissa pitäisi olla vahvemmat kulutuksen arat paikat. Meillä 7 v vanha reimatec alkaa vedellä viimeisiään kolmen jäljiltä, kyllä siinä polvissa oli näkyvää kulutusta jo ensimmäisen jälkeen.

Yhteistyössä