Katsastus

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
|O :kieh: :headwall:

Ukon lemppareita, toi leffa siis |O

moon sanonu sille et kahotaa sit silmillä, ei suulla :kieh: mut toi kun jokaisen vuorosanan muistaa ulkoo, ni pakkoha sen o niit latella |O

mineen tykkää tost

serverikii oli taas liian bisi et viskas pihalle ja kiireitään vaan selitti eikä meinanu takaskaa hualii

Paljon asiaa yhel kertaa :D

:D

täällä toinen samanlainen ukkeli..se kavereineen osaa ton kans ulkoa..ja vuorosanathan pitää lausua jo 5min ennen ku leffassa ne sanotaan..

hyvä leffa kyllä, jos saa yksin katsoa :D

*otit sitte pirtelön?*

Joo, täällä sama! Mies hehkutti jo montaa päivää aikasemmin et nyt se taas tulee (ihankun se ei olis videolla... no nyt saa sit boxillekin). Ehkä se naurattaa jos on oikeessa mielentilassa, mut en mä ihan silti tota ymmärrä, se on miesten juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, täällä sama! Mies hehkutti jo montaa päivää aikasemmin et nyt se taas tulee (ihankun se ei olis videolla... no nyt saa sit boxillekin). Ehkä se naurattaa jos on oikeessa mielentilassa, mut en mä ihan silti tota ymmärrä, se on miesten juttu :D

Minäkin ilmeisesti olen sitten muuttunut mieheksi, minusta tuo on mahtava leffa.;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
milane toi haaveiden kehä on? summanen siin on vissiin?

isä-poika suhteesta, nyrkkeilystä tjs.
en itte oo kattonu kattomalla, sivu silmäl joskus kahtonu vaa.

Katsastukses oli "miun" makuupussi :heart: semmone mikä oli äippäpakkaukses ku miä synnyin!

Yhteistyössä