Katsastuksen korjauskehoitus, korjattava xx päivään mennessä. Mitä käy jos ei korjaa

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Jos ajat sillä autolla, on se tuon 2vkon jälkeen katsastamaton. en tiedä rangaistuksia, mutta varmaankin sakot ja auto on tietysti ajokiellossa, kuten se on ollut siihen saakkakin...
ei auto ole ajokiellossa jos on katsastuksesta mennyt läpi...
mulla on aina melkoinen lista noita korjauskehoituksia ja muuta huomioitavaa.. aj ksokaan ole kilvet sen takai lähteneet.. tosin mie oon kyllä aina kirkkain silmin väittänyt poliiseille että ne on korjattu :whistle: :saint:
Kehtaatkin myöntää, että valehtelet poliisille :headwall: :headwall:
khyllä, kun kyseessä on hyvin pienet jutut jotka eivät vaikuta siihen autolla ajamiseen..
kas kun niitä korjasukehoituksia voi olla vaikak minkälaisia :snotty:

Okei, kerroppa sun auton rekisterinumero niin tiedän varoa sitä liikenteessä.
 
Sakot siitä juu saa jos poliisit pysäyttää..Tosin ite ajelin melkein 2 vuotta niin et eka annettiin suullinen korjauskehotus ja seuraavassa katsastuksessa tuli rekisteriotteeseen merkintä, korjautin sen "vian" viikkoo ennen tän vuoden katsastusta, mä luotin siihen ettei poliisi setä jaksa alkaa tarkistelee onko jarruletku kierteellä vai ei... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Sakot siitä juu saa jos poliisit pysäyttää..Tosin ite ajelin melkein 2 vuotta niin et eka annettiin suullinen korjauskehotus ja seuraavassa katsastuksessa tuli rekisteriotteeseen merkintä, korjautin sen "vian" viikkoo ennen tän vuoden katsastusta, mä luotin siihen ettei poliisi setä jaksa alkaa tarkistelee onko jarruletku kierteellä vai ei... :LOL:
Jarruista nyt kannattais pitää huolta jo ihan oman turvallisuuden takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Jos ajat sillä autolla, on se tuon 2vkon jälkeen katsastamaton. en tiedä rangaistuksia, mutta varmaankin sakot ja auto on tietysti ajokiellossa, kuten se on ollut siihen saakkakin...
ei auto ole ajokiellossa jos on katsastuksesta mennyt läpi...
mulla on aina melkoinen lista noita korjauskehoituksia ja muuta huomioitavaa.. aj ksokaan ole kilvet sen takai lähteneet.. tosin mie oon kyllä aina kirkkain silmin väittänyt poliiseille että ne on korjattu :whistle: :saint:
Nimimerkkisi on tosiaan oikeaan osuva! Jos vikoja ei korjaa, on auto katsastamaton!
ei pidä paikkaansa.. mulla on kokemusta aiheesta
nytkin omassa autossa on jälkitarkastukseen menossa olevat asiat, takajouset katki (ne on korjattu) käsijarruvaijeri jumissa (sekin on korjattu ja nämä kun on korjattu menee auto katsastuksesta läpi, mutta korjauskehoituksia taasen tulee tuulilasista joka on liian naarmuinen, ajovaloumpioista jotka liian naarmuiset ja valokuvio virheellinen.. ne pitää vaihtaa mutta ei se vaikuta katsastuksesta läpipääsemiseen millään tavalla...
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja luopio:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja luopio:
Jos se lukee rekisteriotteessa niin tilaa uusi (sanot että kadotit vanhan). :whistle:
Tuo kikka toimi aiemmin mut ei enää.
Ai ei? Itse tein niin kerran nuorempana opiskelijana kun ei ollut heti varaa korjata... Mutta miksei toimi?
Koska korjauskehotukset tulostuu myös uuteen otteeseen. Kiitos kehittyneen ATK:n
 
Alkuperäinen kirjoittaja luopio:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja luopio:
Jos se lukee rekisteriotteessa niin tilaa uusi (sanot että kadotit vanhan). :whistle:
Tuo kikka toimi aiemmin mut ei enää.
Ai ei? Itse tein niin kerran nuorempana opiskelijana kun ei ollut heti varaa korjata... Mutta miksei toimi?
Koska ne tiedot on koneella ja kun sieltä printataan uus rekisteriote on siinä ne samat korjauskehotukset kuin "hukkuneessa" otteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Jos ajat sillä autolla, on se tuon 2vkon jälkeen katsastamaton. en tiedä rangaistuksia, mutta varmaankin sakot ja auto on tietysti ajokiellossa, kuten se on ollut siihen saakkakin...
ei auto ole ajokiellossa jos on katsastuksesta mennyt läpi...
mulla on aina melkoinen lista noita korjauskehoituksia ja muuta huomioitavaa.. aj ksokaan ole kilvet sen takai lähteneet.. tosin mie oon kyllä aina kirkkain silmin väittänyt poliiseille että ne on korjattu :whistle: :saint:
Kehtaatkin myöntää, että valehtelet poliisille :headwall: :headwall:
khyllä, kun kyseessä on hyvin pienet jutut jotka eivät vaikuta siihen autolla ajamiseen..
kas kun niitä korjasukehoituksia voi olla vaikak minkälaisia :snotty:

Okei, kerroppa sun auton rekisterinumero niin tiedän varoa sitä liikenteessä.
mun auto on ajokiellossa joten nou hätä :D
korjauskehoituksiin ei päädy ne asiat jotka vaikuttavat suoraan autolla ajamiseen jne. ne asiat pitää korjata ja käydä näyttämässä jälkitarkastuksessa jotta auto saa hyväksytty leiman papereihin..
 
xkkd
niin korjauskehoitus rekisteriotteessa esim 1kk aikana korjattava niin jos ei sitä ole korjattu ja poliisit pysäyttää ja tutkii siitä voi sakko tulla jos ei sitten kilvet lähe
 

Yhteistyössä