Katottiin eilen huonoin leffa ikinä..

• Viestiketjun aloittaja leffoja
  • Ensimmäinen viesti
leffoja
..sellanen kun Shoot 'em up tai joku vastaava, niinku niin huono juoni ja kaikki siinä, oikeen oksetti.
Oon mä huonoja leffoja katsellut ja jäänyt ihan ok fiiliski mutta ton leffan jälkeen jäi niin huono maku suuhun et olin ihan varma et nään painajaisia :x

Huh, muita kokemuksia :D

Minä ajattelin että katsoitte Wolf Creekin. Sitä monet kehuvat, ja minusta se oli niin epäuskottavaa sontaa. Nykyään kun ei ole aikaa katsoa elokuvia kuin joskus harvoin, niin harmittaa vielä enemmän kun on tuhlannut aikaansa huonoon leffaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä ajattelin että katsoitte Wolf Creekin. Sitä monet kehuvat, ja minusta se oli niin epäuskottavaa sontaa. Nykyään kun ei ole aikaa katsoa elokuvia kuin joskus harvoin, niin harmittaa vielä enemmän kun on tuhlannut aikaansa huonoon leffaan.
No joo, ehkä siinä elokuvassa vähän vedettiin splatterin puolelle vaikka tositapahtumiin perustuukin.

ap
No ei mua räiskintä niin haittaa, on tullut katottua Rambot ja muut mutta se juoni ja niin monet kohdat leffassa oli vaan niin uskomattoman älyttömiä.
Näkykö siinä trailerissa että "pääosassa" juonessa on se vauva?

vieras
Mutta onko joku katsonut Autokauppias jumalan armosta? Itse väitin joskus, että minkä tahansa leffan pystyy katsomaan, jos siinä on Bruce Willis. Mutta tuon leffan jälkeen en ole enää väittänyt niin. :D Edes minä en pystynyt katsomaan sitä kuin vartin.

ap
Meiän toinen leffailta meni vielä huonommin kun laitettiin eka sisään "Another Gay movie" tai joku muu meganolo ja katottiin sitä valehtelematta joku alle 10minsaa, sit laitettiin sisään Kummelin "Alivuokralainen" ja sitä katottiin alle vartti ja lopuksi sisään meni "Blood Diamond" eikä sitä jaksettu kattoa loppuun :D

Tuosta ^^ leffasta en oo kuullutkaan mutta kuulostaa hyväenteiseltä :D

hl
Meille oli lainassa joku Me gladiaattorit tms niminen leffa ja voi hitto... se oli niiiiiiin huono! Katoin suu auki vähän aikaa ja sitte häivyin tietokoneelle. Mies oli sissinä katsonut sen loppuun ja oli kuulema pyllystä ollut koko elokuva.

ap
"These mother fucking snakes on a plane" hahhahahaa :D :D
Oli kyllä aika kova.

Mä kyllä tykkään Jimin leffoista =)

Mutta kannatan edelleen että toi Shoot 'em up on hirvein ikinä!

Yhteistyössä