Katottaiskohan bussissa kieroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZäDäM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZäDäM

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
3 633
1
36
Aattelin päästä turhasta tavarasta eroon ja kätevimmin se kävisi viemällä ne kierrätyskeskukseen.
Tohon meidän kierkeen pitäisi mennä bussilla (autoa ei ole käytössä ). aattelin lastata nämä tavarat rattaisiin ja nousta siis bussiin ja käydä MAKSAMASSA matka.

Sehän on sallittua, mutta mä en jaksa jos siellä joku kansalaispoliisi alkaa naputtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;22655487:
Aattelin päästä turhasta tavarasta eroon ja kätevimmin se kävisi viemällä ne kierrätyskeskukseen.
Tohon meidän kierkeen pitäisi mennä bussilla (autoa ei ole käytössä ). aattelin lastata nämä tavarat rattaisiin ja nousta siis bussiin ja käydä MAKSAMASSA matka.

Sehän on sallittua, mutta mä en jaksa jos siellä joku kansalaispoliisi alkaa naputtaa...

Kysyt kohteliaasti, haluaisiko hän kenties ostaa jotain.. :D

Mene vaan, mä teen usein kauppareissut rattaiden kanssa jos on paljon ostettavaa, vaikkei rattaissa ole lasta. Maksan vaan matkani, eli käyn näyttämässä korttia lukijalle. Eikä rattaiden kuljettaminen maksa mitään pk-seudulla.

[QUOTE="vieras";22655675]En oo koskaan nähny et joku kävis täällä Turussa maksamassa matkasta vaikka rattaat olisivatkin tyhjät. Voisko se päteä Hesassakin?[/QUOTE]

kuski tuskin näkee että rattaat on tyhjät jos ne nyt ei ihan pursua tavaraa... eikä kuski niihin niin kiinnitä huomioo... jos kuski ei huomaa niin ei se osaa maksua kaivatakaan... lipuntarkastaja ja kyylämummot on sit haaste erikseen..

Yhteistyössä