katosoko joku muukin eilen sen nelosen 4d dokumentin siitä maailmanlopun odotuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitä en myöskään ymmärtänyt että kun se äiti vei lapset pois sieltä leiriltä ja sitten lopulta luovutti lasten huoltajuuden michaelille että miksei toimittanut lapsiaan johonkin hoitoon? jos kerran leirillä harrastettiin alaikäisen lapsen kanssa seksiä niin miksei taistellut oikeusteitse äijää linnaan ja hankkinut lapsilleen apua?

Alkuperäinen kirjoittaja pepe:
Alkuperäinen kirjoittaja osaako joku vastata:
Mua kiinnostaisi tietää miten "tavalliset" uskovaiset suhtautuu tuohon Michaeliin. Sehän väittää olevansa Jumalan poika...

Varmaankin nauraisivat ja pitäisivät hulluna, ihan niinku me "tavallisetkin".

Niin, kai mä aattelin et ne olis jotenkin ottanut sen suurempana loukkauksena tai jumalanpilkkana tai jotain :/ Mikähän siinä sitten on, että noi lahkolaiset ei näe sitä tilannetta kun tavalliset uskovaiset näkee? Ja kuitenkin kaikki uskovat samaan asiaan...

Alkuperäinen kirjoittaja pepe:
Alkuperäinen kirjoittaja osaako joku vastata:
Mua kiinnostaisi tietää miten "tavalliset" uskovaiset suhtautuu tuohon Michaeliin. Sehän väittää olevansa Jumalan poika...

Varmaankin nauraisivat ja pitäisivät hulluna, ihan niinku me "tavallisetkin".

Riippuu varmaan uskovaisesta. Toiset tuomitsisivat jyrkästi antikristuksena, toiset säälisivät hengellisesti sokee ja sairasta ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
sitä en myöskään ymmärtänyt että kun se äiti vei lapset pois sieltä leiriltä ja sitten lopulta luovutti lasten huoltajuuden michaelille että miksei toimittanut lapsiaan johonkin hoitoon? jos kerran leirillä harrastettiin alaikäisen lapsen kanssa seksiä niin miksei taistellut oikeusteitse äijää linnaan ja hankkinut lapsilleen apua?

Ei ollu kaikki muumit laaksossa näillä vanhemmillakaan... Minkälainen aikuinen jättää lapsensa tommoseen yhteisöön, vaikka ei itse usko?

Yhteistyössä