Katosiko se kohua/riitaa aiheuttanut ja bannattu nicki Emilyn täältä kokonaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita hakuun Emilyn ja näät sen viestejä ..... On eilen illalla viimeks kirjautunu , mutt kirjottanu kai viimeks 13 . 8 . eikä sen jälkeen ....

Kun on bannattu voi kirjautua tänne , mutta ei voi kirjotella palstalle (mutt yksityisviestejä voi ) ........

kopsattu ko. nickin 13.8.07 viestistä:

'En osaa vielä käytännön tasolla muuta vastata, kuin että eropäätös kypsyi lopullisesti kun tulin siihen tulokseen että pärjään yksinkin.. Tosin meillä mies ei aiemminkaan ole jatkuvasti ollut arjessa mukana, kun on työmatkoillakin.. mutta tulee jatkossa olemaan varmasti aika paljon, hän itse kyllä haluaa ja on pikemminkin huolissaan siitä, kuinka usein pääsee tytärtämään näkemään eikä mulla ole mitään syytä sitä estää, vaan saa aina halutessaan luokseen jne.. Ja siis "vain" yksi lapsi, vuoden ikäinen.
Lainaa '

Voi hurja, aina hehkuttanut upeaa parisuhdettaan useammalla palstalla ja nyt eroaa :( Ja lapsikin alle 1 v.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kopsattu ko. nickin 13.8.07 viestistä:

'En osaa vielä käytännön tasolla muuta vastata, kuin että eropäätös kypsyi lopullisesti kun tulin siihen tulokseen että pärjään yksinkin.. Tosin meillä mies ei aiemminkaan ole jatkuvasti ollut arjessa mukana, kun on työmatkoillakin.. mutta tulee jatkossa olemaan varmasti aika paljon, hän itse kyllä haluaa ja on pikemminkin huolissaan siitä, kuinka usein pääsee tytärtämään näkemään eikä mulla ole mitään syytä sitä estää, vaan saa aina halutessaan luokseen jne.. Ja siis "vain" yksi lapsi, vuoden ikäinen.
Lainaa '

Voi hurja, aina hehkuttanut upeaa parisuhdettaan useammalla palstalla ja nyt eroaa :( Ja lapsikin alle 1 v.

No NIINPÄ !!!
Nimenomaan on HEHKUTTANUT avoliittonsa ONNEA ja IHANAA HYVÄÄ MIESTÄ ja PERHE-ELÄMÄÄ ......................

Eipä tosiaan kannata kaikkea uskoa mitä lukee .... Täällä meinaan monet on uskonu .............. Ja tään kirjotan siksi , ett kyll olen ite tajunnut mitä kaikkea potaskaa täällä voi kirjotella ja nauranu , ku muut selvästi uskoo ....

kun tämmöstä kirjoitteli miehestään vielä kesäkuussa:

'Kiltti, rauhallinen, hauska, ahkera, vastuuntuntoinen, rakastava, lempeä, suorapuheinen.. komea ja seksy '

Yhteistyössä