Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
mitä hiton järkeä katsoa kun äijät idiotisoi kybällä ?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:En...mä en voi sietää duudsoneita. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Jospa se kuopus on jo 20 v.Alkuperäinen kirjoittaja mom:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
noh aika iäkäs mäki oon mut en tiiä miks noita pitää katella B) hulluja on ja tyhmiä ja ukolle sanoinki tossa yks päivä et oikeesti niistä joku vielä kuolee noissa hölmöilyissä...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
ne vaan pyöritti hp:tä karusellissa eikä se kestä sitä vaan oksentaa hetiAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Siinä siis tehtiin jotain sellaista että oikeesti oksetti, jotain sylky tai räköjuttuja, tai vastaavaa. En ole sitten uskaltanut toista kertaa kattoa. Mullon herkkä oksennusrefleksti. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja olisko:Jospa se kuopus on jo 20 v.Alkuperäinen kirjoittaja mom:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Onko ne ikinä loukannut itseään pahemmasti? Mä oon tosiaan niin arka, etten pysty. Muistan että ennen sanottiin jostain ohjelmasta, ettei lapsille eikä heikkohermoisille. (Tai äiti ainakin väitti mulle niin) . Mä oon se heikkohermoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:noh aika iäkäs mäki oon mut en tiiä miks noita pitää katella B) hulluja on ja tyhmiä ja ukolle sanoinki tossa yks päivä et oikeesti niistä joku vielä kuolee noissa hölmöilyissä...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Auts, mun onneni etten katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ne vaan pyöritti hp:tä karusellissa eikä se kestä sitä vaan oksentaa hetiAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
Siinä siis tehtiin jotain sellaista että oikeesti oksetti, jotain sylky tai räköjuttuja, tai vastaavaa. En ole sitten uskaltanut toista kertaa kattoa. Mullon herkkä oksennusrefleksti. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:katoin. musta Duudsonit on huippujalapset ei meillä sitä katso, esikoinen on kohta 3v.
mä epäilen vahvasti että Duudsonit itse ei saa lapsia kun aina murjovat vehkeitään![]()
onhan niiltä luita murtunu useempaan otteeseen ja jarpilta puuttuu otisesta kädestä peukalo B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onko ne ikinä loukannut itseään pahemmasti? Mä oon tosiaan niin arka, etten pysty. Muistan että ennen sanottiin jostain ohjelmasta, ettei lapsille eikä heikkohermoisille. (Tai äiti ainakin väitti mulle niin) . Mä oon se heikkohermoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:noh aika iäkäs mäki oon mut en tiiä miks noita pitää katella B) hulluja on ja tyhmiä ja ukolle sanoinki tossa yks päivä et oikeesti niistä joku vielä kuolee noissa hölmöilyissä...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
![]()
Nooh, vielä sentään henki pihisee.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onhan niiltä luita murtunu useempaan otteeseen ja jarpilta puuttuu otisesta kädestä peukalo B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onko ne ikinä loukannut itseään pahemmasti? Mä oon tosiaan niin arka, etten pysty. Muistan että ennen sanottiin jostain ohjelmasta, ettei lapsille eikä heikkohermoisille. (Tai äiti ainakin väitti mulle niin) . Mä oon se heikkohermoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:noh aika iäkäs mäki oon mut en tiiä miks noita pitää katella B) hulluja on ja tyhmiä ja ukolle sanoinki tossa yks päivä et oikeesti niistä joku vielä kuolee noissa hölmöilyissä...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, no sitten. Mä joskus yritin kattoa, mutta oli niin oksettavaa touhua, etten pystynyt. :/ Mää oon varmaan liika vanha tuollaiseen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihan niitten normaalia hölmöilyäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tapahtuiko siinä jotain erityistä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Kuopus katsoi ja kuulin siitä. Hullun hommaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:katoin. musta Duudsonit on huippujalapset ei meillä sitä katso, esikoinen on kohta 3v.
mä epäilen vahvasti että Duudsonit itse ei saa lapsia kun aina murjovat vehkeitään![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel