Katoin sivuhistoriaa ja mies on googlettanu hakusanalla "perseraiskaus"

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
King Turek
Ihan normaalia mieheltä googlata tommosia sanoja, jos sillä oli vaan tylsää ja se halus ettiä jotain härskejä juttuja. Naiset ei ehkä ymmärrä, mutta tuskinpa ukkos mitään sen kummempaa suunnittelee (ku persraiskausta ;)
 
twix
Alkuperäinen kirjoittaja pienet on murheet:
MITÄ V*TUN VÄLIÄ mitä kukakin googlaa!?
peesi tälle! Ei svidu, ei mua kiinnosta ukon kuukkeloinnit tai meidän sivuhistoriat pätkääkään. Jos sattumalta tulisi vastaan jotain hämmentävää tai päätä vaivaavaa niin kysyisin. Ja ihan mieheltä itteltään, en netistä. Jossei niiden puolisoiden kanssa voi puhumalla jakaa asioita, niin miten te pystytte jakamaan elämänne niiden kanssa?
 
aika kummallista, että olit noin kauhuissasi :D itse olisin nauranut vatsan kipeäksi ja joutunut toteamaan, että onpa ukolla ollut taas tylsää. Ja aivan varmasti olisin naljaillut sille siitä. En kyllä olisi mitenkään huolissani ollut. Itsekin googlettelen aina sitä sun tätä, sanoja joita kuulee uutisissa taikka radiossa, nou hätä siis.

Mutta joo tosiaan, huumorisivustohan se. Joten eipä tarvitse sinun huolehtia sitäkään sitten ;)
 
hullu!!!!
Kannattaa olla varovainen tai jonain yönä heräät perseessäsi tuntuvaan kipuun ja tajuat että miehesi nussii sinua perseeseen eli perseraiskaa sinua. Tai sitten hän perseraiskaa lapsenne, jos teillä sellaisia on, mutta silloinhan hän on vain homo ja lasten raiskaaminen on homoille ihan luonnollista toimintaa.
 
"Ruisleipä"
Siis mistä tiedät, että on googletellut ko. sanalla?

Menitkö itse googleen, ja kirjoittaessasi siihen jonkun muun sanan alkua, tuliko siihen lista sanoista joista yksi tuo kyseinen "perseraiskaus"? Toi listan tuleminen ei nimittäin sitä tarkoita, google "ehdottelee" hakuvaihtoehtoja...

Vai onko tuolla sanalla googlettelu jäänyt ihan sivuhistoriaan? Sittenhän asiasta ei tietysti ole epäilystäkään, ellei sillä sanalla ole voinut googletella joku muu?

Ei kyllä kuulosta kovin romanttiselta eikä muutenkaan mukavalta. Kannattaisi tietysti käväistä kyseisellä sivulla ja katsoa, mitä siellä on. Siellähän voi (ihan oikeasti) olla jotain muutakin, kuin mitä ko. nimellä googlettelu antaa ymmärtää. Jos sieltä taas löytyy sitä itseään, niin sinuna rohkaisisin mieleni ja ihan reippaasti juttelisin asiasta miehen kanssa. Sanoisin, että tuossa koneella käydessäni huomasin, että olet tuolla sanalla googletellut, ja jäi mietityttämään, että miksi. Kaipa tuo mies jotain asiaan vastaa, ei kai oikein voi olla vastaamattakaan.

Kerroppas sitten, miten meni.

Ps. En lukenut kaikkia viestejä, joten anteeksi, mikäli olet vastannut näihin samoihin asioihin jollekin muulle tai mikäli joku muu on jo ohjeistanut sinua toimimaan näin.
 
ei hualta
olen mies ja minulla on tapana vaistomaisesti kirjoittaa rivouksia hakukoneeseen jos en heti muista mitä olinkaan hakemassa.

Mitä voisi päätellä näistä
'Homostelu kielletty' (tuntuu olevan yleisin)
'kyrpäjuuston kosto'
'paskakulli'
'paskiaiset'
 

Yhteistyössä