Menimme naimisiin 20.2 2009 eli reilu viikko sitten. Anoppi (jonka kanssa meillä on aiemmin ollut hyvät välit) antoi meille häälahjaksi päiväkirjansa jota oli kirjoittanut mieheni syntymästä asti. Ajattelin että ihana ja omaperäinen lahja,kunnes..aloimme lukea kirjaa illalla mieheni kanssa ja teksti oli järkyttävää. Todella törkeää,vastenmielistä luettavaa. Anoppi oli kirjoittanut ylös mieheni joka ikisen mokan minkä tämä oli elämässään tehnyt,kuvaillut ne yksityiskohtaisesti ja haukkui miestäni,omaa poikaansa saamattomaksi,laiskaksi ja muuten vain huonoksi.
Anoppi oli myös kirjoittanut sinne minusta ja sukulaisistani erittäin halveksivaan sävyyn. Hän oli kirjoittanut sinne pitkät litaniat mieheni teiniaikaisesta tyttöystävästä,kuvaillut yksityiskohtaisesti miten oli joskus kuunnellut oven takana kun he harrastivat seksiä ja kirjoitti että minä olen exään verrattuna niin lapsellinen ja typerä enkä koskaan tule vetämään vertoja mieheni ensirakkaudelle. Lisäksi anoppi oli joskus löytänyt mieheni huoneesta kondomipaperin tämän asuessa vielä kotona (eli siis tämän entisen tyttöystävän ajoilta), oli säästänyt sitä kaikki nämä vuodet ja antoi sen meille kirjekuoressa tämän päiväkirjan mukana. Siis MILLAINEN ihminen tekee näin?? Säästää poikansa huoneesta löytämänsä kortsupaperin?? Kirjeessä oli myös kuvailtu tarkkaan miten hirveä asuntomme on hänen mielestään,miten huono äiti olen ja miten koko mun puolen suku on keskiluokkaista roskasakkia.
Ja ämmä vielä hymyili lahjaa antaessaan,kippis vaan! Ilmoitin haaskalle puhelimessa että mun kotiini ei tarvitse astua enää jalallaankaan.
Anoppi itse on perse täynnä velkaa,mutta mersulla on vaan ajeltava ja maailmalla matkustettava ja vaatteet pitää olla sävy sävyyn sisustuksen kanssa. Jätti mieheni isän kun oli kuulemma vätys mieheksi (tavallinen työtätekevä keski-ikäinen mies) ja roikottaa bnyt kainalossaan eläkeikäistä playboyta joka maksaa viulut. Narsistiko..??