Katja Ketun mielestä musliminainen muistuttaa koiraa jolta on leikattu korvat ja häntä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristyttävää! :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Linkittäjä teki taas omannäköisensä "sensaatioaloituksen". Hänen lahjakkuutensa menee vallan hukkaan tällä palstalla, kun kannattaisi olla kirjoittelemassa keltaisessa lehdistössä =)

• Tykkää
Reactions: kittyb
burka-Islam-women-Muslim.jpg

[QUOTE="vieras";26081206]Ai kolumneissa saa pilkata musliminaisia, vai riittääkö katumukseksi jos Katja K. kertoo koko jutun olleen vitsi?[/QUOTE]

Niin juurihan minä tarkoitin. Asia oli irroitettu kontekstista. Jutussa ei tarkoitettu musliminaisten ulkonäköä, vaan koko keho peitettynä ihminen ei näe eleitä ja ilmetä. Aivan kuten hännätön ja korvaton koira - eleetön.

[QUOTE="vieras";26081206]Ai kolumneissa saa pilkata musliminaisia, vai riittääkö katumukseksi jos Katja K. kertoo koko jutun olleen vitsi?[/QUOTE]

Minä olen muslimi ja ymmärsin aivan hyvin, mitä hän tuossa kirjoituksessaan tarkoitti! :D Oletko mies kun et tajunnut??

[QUOTE="Töttöröö";26081128]Linkittäjä teki taas omannäköisensä "sensaatioaloituksen". Hänen lahjakkuutensa menee vallan hukkaan tällä palstalla, kun kannattaisi olla kirjoittelemassa keltaisessa lehdistössä =)[/QUOTE]

Eipäs kun Turun Sanomissa, Ylessä, Helsingin Sanomissa, Maikkarissa jne...Tai olet oikeassa: mainitsemani mediatalot ovat laatuaan pahinta keltaista lehdistöä.

Muuten ihan hyvä kolumni, mutta aina mua vaan jaksaa ärsyttää, että olevinaan verrataan ääripäitä, vaikka todellisuudessa verrataan länsimaisen naisen ääripäätä perus musliminaiseen.

Mielenkiintoista. Ne jotka eivät ymmärtäneet Helena Erosen erästä blogikirjoitusta ymmärtävät mainiosti Katja Ketun kolumnin, eivätkä näe siinä mitään ihmeellistä vaikka musliminaisia verrataan hännättömään ja korvattomaan koiraan, muslimeille saastaiseen eläimeen.

[QUOTE="vieras";26081344]Mielenkiintoista. Ne jotka eivät ymmärtäneet Helena Erosen erästä blogikirjoitusta ymmärtävät mainiosti Katja Ketun kolumnin, eivätkä näe siinä mitään ihmeellistä vaikka musliminaisia verrataan hännättömään ja korvattomaan koiraan, muslimeille saastaiseen eläimeen.[/QUOTE]

o eihän se Eronen osaa edes kunnolla kirjoittaa, niin taisi jäädä ne hänen tarkoittamansa "vitsivivahteet" huomaamatta. Jos ei osaa kirjoittaa niin että asian ymmärtää kirjoittajan haluamalla tavalla, on parasta olla kirjoittamatta. Itse luin Erosen jutun niin, että ymmärsin hänen kritisoivan sitä, että jotkut on närkästyneet poliisien tavasta tuosta vaan pyytää henkkareita ulkomaalaisen näköisiltä - siis että hänestä poliisin toiminta on ihan ok, ja jos ei sovi katsella pelkän ihonvärin ja kielen perusteella henkkareita niin laitetaan sit vaikka hihamerkit. Heh heh olipa hyvä vitsi.

Yhteistyössä