kateudenpeikko nostaa päätään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
:ashamed:

mies kosi mua 3vuotta sitten ja lupasi, että viimeistään vuonna 2008 mennään naimisiin. no, ei menty kun miehellä oli aina joku este ja syy.. oon ollu tosi pettyny, mutta nielly pettymykseni kun en halua jankata ja painostaa (asiasta on kyllä muutamaan otteeseen keskusteltu..)

tänä kesänä menee YHDEKSÄN kaveria naimisiin ja yks pari menee loppuvuodesta, eli saldo täys kymppi. ja mä kadehdin niitä morsiamia kun ne stressaa pukujaan ja pähkää hääjärjestelyitä. mäkin haluaisin :ashamed:

olen yksissä häissä kaasona ja kaason hommat on saanu mun hääkuumeen ihan huippuunsa. mun mies on ihan tyhmä mun mielestä just nyt :xmas:

Kerro sille miehelles suoraan sun tunteista. Miehet ei yleensä käsitä sitä naisten tunneapuolta tämmöisissä asioissa, ne on sitä mieltä, että kesä ku kesä ei kai sillä niin kiirettä... Ite tosin tartuin aikanaan härkää sarvista ja sanoin, että me mennään sitten ens kesänä naimisiin... Tiedä oltaisko vieläkään, jos miehen varaan olisin asian jättäny... Sillon se oli, että ok, ei niin innostunu, mutta on sen jälkeen monta kertaa sanonu, että hyvä kun pistin sillon toimeks :) Ja se naimisiin meno oli mulle niin tärkeäää, että laitoin toimeks.

On kieltämättä erikoista, että ensin kosii, ja sitten aina riittää veruketta. Menettekö yhdessä noihin häihin? Luulisi että jotain hänelläkin mielessä liikkuisi, jos 9 häät kierrätte kesällä! Onko teillä erilainen näkemys siitä, millaiset häiden pitäisi olla, vai oletteko edes puhuneet asiasta?

ei me toki kaikkia häitä kierretä, ei meitä ole edes kutsuttu kaikkiin, mutta kuitenkin.. ainakin 4 häät on luvassa..
meillä on tässä ollut tää raksaprojekti mikä on totaaliselitys miehen hannaamiseen kun se ei pysty keskittyyn mihinkään muuhun, mutta silti.... sama käsitys meillä häistä on, kaikki on ihan selvää paitsi se päivämäärä... :snotty:
no, ehkä hyvää kannattaa odottaa... :D

Yhteistyössä