Tais tulla jo tuolla Roni-Jere ketjussa esiin, mut sama juttu tässäkin, eli molemmilla nimillä kutsun hirvikoira narttua. Sekä Kata, että Nita sessut löytyy lähipiiristä. Tää taitaakin olla vain provoa seurauksena em. ketjusta.
Kumpikin nimi kuulostaa lähinnä lempinimeltä. En laittaisi kumpaakaan. Tunnen kaksi Nitaa, toinen on todella v-mainen naisihminen, toinen tuttavien marsu.
Mies tuolla huutelee,että mites olisi Nita Katariina tai Kata Nitariina
Molemmat kauheita nimiä! Mun mielestä Nita on ihan koiran nimi ja koiralle se sopiski, taitaa löytyäkin vain koirien kalenterista. Kata on enempi lempinimen kuulonen ja halvan sellaisen, siis jotenkin nimi vaan kuulostaa halvalta.
Keksisit jonkun muun! Ettei sitten vain kaduttais...
Ei kumpikaan.. itselläni ollut joskus vuosikausia sitten kissa nimeltä nita ja sanoin sitten kun lapsi syntyi että se olisi nätti nimi, tykkään siitä edelleen niin mies sanoi että jossain kirjassa joku hutsuupeli oli tuon niminen enkä minäkään ole senkoommin tykännyt, säälittävää, eikö totta...
mun kaveri on kata ja sitä on 23 vuotta haukuttu eri nimillä mm. katapultti, kata kata pöytä ja muita, en koskaan ole itse tykännyt nimistä, kata, nita, rita.