kasvukäyrät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Verkkoklinikan sivuilla on kans, mun mielestä parempi.. Pampersin sivuille en edes tytön mittoja saanut laitettua ku aina herjas ettei vastaa tän ikäsen kokoo.. iso tyttö.. Mut verkkoklinikan sivuilla laskurit -osion alla on hyvä :)

Verkkoklinikan käyrä kyllä piirtää pisteen, on vaan aika tarkka laitos.. Eli uskoisin että vika on se että täytyy käyttää desimaaliPISTETTÄ eikä pilkkua niinku yleensä tehään.. Mä itte kans taistelin ja kiroilin aikoinani ihan saman asian kans mutta nyt toimii hienosti ku tuon homman hoksasin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 20:38 Heavyfreak kirjoitti:
Verkkoklinikan käyrä kyllä piirtää pisteen, on vaan aika tarkka laitos.. Eli uskoisin että vika on se että täytyy käyttää desimaaliPISTETTÄ eikä pilkkua niinku yleensä tehään.. Mä itte kans taistelin ja kiroilin aikoinani ihan saman asian kans mutta nyt toimii hienosti ku tuon homman hoksasin =)

Kiitos!
Hätäilijiälle kun täytyy lukea ohjeet ääneen, ennenkun ymmärtää... :ashamed: HIH HIH!
Mutta uusi ongelma. Eikö tuota pysty printtaamaan millään? Meillä tulee pelkät tekstit kun valitsee select all.

Piti itekki testata tuota printtaamista.. =) Sillee sen ainaski saa printattua pisteineen kaikkineen kun tuolta selaimen tiedosto -kohdan alta valitsee tulosta, sillon se tulostaa koko homman.

Yhteistyössä