Kasvojen iho paloi tänään ulkona, APUA!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
L300 on kosteusvoide enkä muuta käytä.
 
9MM
Mä en oikeestaan koskaan käytä rasvoi ellei sitten tyttö topakkana laita mullekkin kun oon sen kaa. Joskus vähän punoittaa. Mulle sopii aurinko tosi hyvin ach kohta on kesä ja ihana lämpö. Mukavempi tehdä lenkkeikin. Vois ottaa tavoitteen taas kävellä naapurikaupunkiin hienot maisemat viljapeltoineen ja musaa tietty. Täällä menee kävelypyöräily katu sinne toiseen kaupunkiin saakka.
 
vierailija
Vain kaksi kalaa pilkkikilpailu Kilpisjärvellä. Arvotaanko ne palkinnot vai miten ne jaetaan?
Palaakaan siellä kasvot kevätauringossa vai tuleeko lumisokiaksi?
Palkintona moottorikelkkoja, mönkijöitä ym. Viekö kahen kalan saaja kaikki?
 
vierailija
On niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
Mitä teit?
 
vierailija
On niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
En. Pysy pois auringosta
 

Yhteistyössä