vierailija
Joskus joku voi "armahtaa" siltä porotukselta ja säästyyJa elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
Joskus joku voi "armahtaa" siltä porotukselta ja säästyyJa elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
Jos syö linnunmunia, ei tule puutettaOnko D-vitamiinin tarve kaikilla ihmisillä sama?
L300 on kosteusvoide enkä muuta käytä.On niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
Ei ole. Mut annostuksia ei saa ylittää missään tapauksessaOnko D-vitamiinin tarve kaikilla ihmisillä sama?
Luolaihmisiä enimmän vuottaSiinä todiste evoluutio on kehittänyt meidät pohjoisen kaamokseen. Me olemme pimeiden alueiden kasvattamia.
Mitä siinä on?Acon suojakerroin 50 puteli on mulla nyt. Varsin toimiva eikä tahmaa eikä kiiltele. Siksi olenkin läästännyt vartalolle tarkoitettua myös kasvoille.
Mikä kutittaa?SunProlla on joku pelkän fysikaalisen suoja sisältävä voide. Kutittaa ehkä hieman iholla aina välillä mutta muuten aika jees.
Yllättävän uusi haaste joka aamuAamulenkit riittää. On opeteltava katsomaan se puuhastelu varjopaikkojen mukaan ja siitä jaksottaa uudelleen päivänsä
Tuo on päivänselvä asiaJa elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
MIten niin? Perustele? Mehän oltais banaanivaltio ilman pimeää talvea. Miksi Afrikasta vaeltaa ihmisiä Eurooppaan vaikka siellä on ympäri vuoden koko ajan kesä?Luolaihmisiä enimmän vuotta
Moni valmiste on valotoksinenMistä te oikein puhutte?
Mitä teit?On niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
Ei se aina ihan heti selviäMistä te oikein puhutte?
Just siksi kaikki lisät on haitaksi nytJa elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
Syö siis keltuaisetkin aina linnunmunista kun muualla sitä ei oleJos ei ole kolesterolia sen tekemiseen, ei muodostu ollenkaan koska sitä tarvitaan siihen
Onpas näppärää. Mitä muuta elimistösi on oppinut tekemään?Ja elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
Pohjoisen asukkaillaJa elimistö on oppinut hyödyntämään myös pilvestä siroavan valon
En. Pysy pois auringostaOn niin ihanaa tämä kevät ja valon määrän lisääntyminen. Nyt vaan kävi hupsusti, että kun olin tänään monta tuntia pihalla puuhastelemassa, naamani paloi ja on nyt tosi punainen. Nyt olis siis viimeistään ajankohtaista alkaa suojaamaan sitä ihoaan hieman paremmin. Osaatteko suositella kasvoille jotain hyvää aurinkovoidetta?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat