Kastellin valmistalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"tarjous" pyydetty joskus juhlasuosikki 135, vesikattopäälle 55 000? toimitus loppuen lopuksi mitätön ja kallis. myös tuli sellanen huijatuksi tulemisen tunne. Pidä varas ekalla kerralla, kun menet alä allekirjoita mitään ja tee selväksi että vasta tarjouskysely

Meillä on tuo Kastellin juhlasuosikki 135. Ja todella tyytyväisiä ollaan. Hinta oli n. 45 000 (jos en paljoa valehtele..) ja tavarat ainoastaan toimitettiin, kaikki pystytettiin itse. Lisäksi poistettiin tavaraa (mm keittiön kalusteet ja sauna -hankittiin itse muualta) sekä muuteltiin huonejärjestelyjä. Kaikki toiminut tosi hyvin ja hyvää palvelua tullut. Loppujen lopuksi taloon+tonttiin meni rahaa n 170 000.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on tuo Kastellin juhlasuosikki 135. Ja todella tyytyväisiä ollaan. Hinta oli n. 45 000 (jos en paljoa valehtele..) ja tavarat ainoastaan toimitettiin, kaikki pystytettiin itse. Lisäksi poistettiin tavaraa (mm keittiön kalusteet ja sauna -hankittiin itse muualta) sekä muuteltiin huonejärjestelyjä. Kaikki toiminut tosi hyvin ja hyvää palvelua tullut. Loppujen lopuksi taloon+tonttiin meni rahaa n 170 000.

Misää ihmeessä asutte?Tai minä vuonna rakentaneet?Jos kerran tontti ja talo kaikkineen yht 170 000.Vai onko suku täynnä rakentajia? Vai rakensitteko "hitaasti" 2vuotta? Minäkin haluaisin rakentamaan jos noi "halvalla" päästätisi,mutta kun jo pelkkä tontti tuntuu maksavan n. 100 000e Kirkkonummella ja vielä korvessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Taisi tulla tontti perintönä? Ja rakentaminen kestää niin,ettei vieläkään ole pihat ,autotallit kunnossa?En muuten ymmärrä,miten olette noin halvalla päässeet.Ellette asu sitten jossain...Meille tuli nimittäin tuo sama talo ja hinta oli kaikkineen muistaakseni (siis tässä on nyt saunat,keittiöt,asennukset,lattiat,kodinkoneet...) 96 000e ja talo rakennettiin 11kk aikana.Tontti maksoi 62 000e ja maatyöt,saostuskaivot,salaojat,perutukset yms 40 000e.J rakennusvalvoja jotain 18 000e sekä pihat asfalteineen 10 000e ja erillaista työporukkaa sähkömiehestä putkimieheen lohkas aika paljon n. 32 00e eli n. 250-260 000e meni meillä kaikkiaan,eikä siinä ole lupapapereita,työmaakoppia jne...

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Olisko kellään? Mikä malli ja minkä hintainen oli? Ootteko olleet tyytyväisiä? :wave:

Kastelli on, valokaari 135 jotain...rakennettu 2001. Harmittaa kun ei otettu Kannustaloa, tyydyttiin Kastelliin hinnan takia. No, ei kai vikaa,mutta ei mitään ekstra hyvääkään tässä kastellissa.

meillä kastellin "sateelta suojaan" paketti, vähä reilu 170m2(en muista sen mallin nimeä) 66 000e(tuossa siis mukana lähinnä runkotavara, katto, tuulensuojalevyt, sisäseinien levyt...+se asennus), rakennettiin 6kk osin omana työnä, mutta myös vierastyövoimaa käytettiin, talo+autotalli tontteineen ilman pihatöitä tuli maksamaan n. 260 000-270 000

Että halvalla saa jos tänäpäivänä rakentaa ihan missä vaan 170 000e:lla!!

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Olisko kellään? Mikä malli ja minkä hintainen oli? Ootteko olleet tyytyväisiä? :wave:

Miksi kaikki katsoo kastelleja?Onko mainonta syynä? Kun olisi tarjolla parempiakin vaihtoehtoja; Kannustalo, Hirsitalot, Lammi-kivitalot...
Joka nimen notkossa nököttää näitä kannustaloja eri kaarilla...

Saatiin paras tarjous, muunneltu malli Kartanosta. Kilpailukykyiset hinnat toimitussisältöön nähden, toimitukset pitivät kutinsa ja muutenkin asiallista toimintaa. Talomyyjä tiesi kaikesta kaiken ja auttoi aina parhaansa mukaan. Kaikkinensa jäi maksamaan autotalli, talo, tontti + muut 240 te.

Yhteistyössä