Kassatyöntekijän palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen ite kassalla duunissa ( koko päiväsenä ja saan tällä hetkellä palkkaa kuussa vähä päälle 1600 E plus tietty kaikki ilta ja viikonloppulisät. mene pam.fi sivuille, sieltä saat tarkempaa tietoa, koska tuo palkka vaihtelee aika paljon kaupunkien välillä samaten työkokemus vaikuttaa, itellä takana jo yli 10 vuotta kaupan alan duunia. jos sinulla ei kokemusta niin veikkaisin että sellaset 8.50 - 9.60 riippuen paikkakunnasta, ite olen kuukausipalkkalainen.

Mä sain aikoinaan harjottelijan palkkaa kun ei ollu koulutusta. Se oli 6,90 e. Mut riippuu niin paikasta, varmasti saa nykyään enemmän. Mulla ei oo koulutusta edelleenkkään, eikä ollu työkokemustakaan ku pari kuukautta, kun just olin 2 vuotta huoltamon kassalla, tuntipalkalla 10,23? + ilta- ja vkl lisät. Sillä viitsi kassallakin olla. :) ja kun tuntipalkalla tienaa aina paremmin ku kuukauspalkalla.

Se menee kaupungin kalleusluokan mukaan (luokat I, II ja pääkaupunkiseutu). Itse olen pääkaupunkiseudulta ja myyjänä olen ollut vuoden verran tuntipalkka on 9,94 + lisät. Eikä mitään harjoittelijan palkkaa makseta jos et tee harjoittelijasopimusta. Mulla oli 4:n kuukauden koeaika ja palkka oli ihan normaali sinäkin aikana.

Yhteistyössä