käsityötaitoisia paikalla....? help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
mites oikein saan paljetit nätisti kiinni siipiin...? siis tarkoituksena olis koristella keijusiivet mutta taidot loppu kesken.. :ashamed: laitetaanko ne yhdestä vai kahdesta kohtaa kiinni ja mihis se solmu sitten tulee... (jos haluun vaan yksittäisen paljetin...) ja miten ois helpointa/nopeinta tehä se sama molemmille puolille samaan kohtaan... :snotty:

ok, täytyy koittaa... kuumaliimaa mäkin ajattelin mutta toi kangas on sellasta harsomaista joten voi olla ettei kestäis sitä... muuten se on mun mielestä oiva kiinnitys tapa about kaikkeen minkä muuten ompelisin :D

täytyy kyllä sanoa että mulla on selkeästi päässä vikaa kun aloin ylipäätänsä tälläisen projektin... varsinkin kun pitäis olla maanantai aamuun mennessä valmiit... :snotty:
nyt oon saanu rungot tehtyä ja yhteen siiven yläosaan kankaan... ja hivenen paljetti reunusta piti koittaa tehä (jotta nään osaanko, ja kehitin sitte ihan oman systeemin kun en osannu... :D )

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
koita pikaliimaa :xmas:

hmm, tossa vois olla ideaa... tosin veikkaan että siinä käy niin et mä oon koristeltu paljeteilla ja siivissä ei oo yhtään :D :D

siks sä tarviit kaks hammastikkua myös kaveriks :D tikku paljettiin liimaa, tök paikalleen ja toisella tikulla irrotus.
tuli vaan mieleen..

Yhteistyössä