Käsittämäntöntä!! Vesiliukumäestä veloitus erikseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "HHH"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kalajärvellä yö maksaa 30 e asuntovaunulla (mökit enemmän) joten mielestäni TÖRKEÄÄ rahastaa vielä erikseen... ihan eri asia on jossain yleisellä uimarannalla oleva liukumäki.

Power parkissa on leirintäalueella iso uima-allas ja se ei maksa mitään. ja JOKA leirintäalueella on ilmaiset suihkut, monessa ilmainen sauna jne jne

Eli boikotoikaa KAlajärveä

[QUOTE="mie";23743168]No sitten se yksi kerta oli se 2e:n lasku! So simple! Ei luulis kenenkään lomabudjetti siihen kaatuvan.[/QUOTE]

Niin. Työllistämistukivaroilla palkatun likumäkivahdin palkkaan menee 20 euroa päivässä. Päivässä liukumäkilippuja myydään noin 500, eli tuotto liukumäestä on 980 euroa päivässä, eli 29400 euroa kuukaudessa.

No jotkut haluavatkin mennä liukumäkiin mutta ne ketkä on sitä mieltä ettei kannata niin ne voivat ihan hyvin mennä järveen uimaan. Olisihan se kivempaa jos ei maksaisi mitään mutta ei sentään satasta maksa. Eikä siellä ole pakko yöpyä. Ja Power Parkissa on kuulemma uima allas eikä se maksa mitään, kyllähän tuollakin on järvi eikä se maksa mitään. Pitää vain maksaa jos haluaa käydä liukumäissä. Ja jos haluaa mennä jonnekkin esim. kylpylään missä on liukumäkiä niin eihän se edes ole ilmaista. Kyllä siitäkin pitää maksaa.

No ei tuo mun mielestä ole outoa. Muistan kun olin itse lapsi, Vaasan uimarannalla oli tuollainen isompi liukumäki, joka laski altaaseen, ei mereen. Siellä oli kaksi työntekijää koko ajan paikalla, joten totta kai se maksoi, jotan 2mk/lasku. Ilmaisella uimarannalla liukumäki, niin millä luulet ne työntekijät olisivat palkkansa tienanneet?

Alkuperäinen kirjoittaja törkeää;23743919:
Kalajärvellä yö maksaa 30 e asuntovaunulla (mökit enemmän) joten mielestäni TÖRKEÄÄ rahastaa vielä erikseen... ihan eri asia on jossain yleisellä uimarannalla oleva liukumäki.

Power parkissa on leirintäalueella iso uima-allas ja se ei maksa mitään. ja JOKA leirintäalueella on ilmaiset suihkut, monessa ilmainen sauna jne jne

Onhan se yleinen uimaranta! Se ranta sekä liukumäki on kyllä ihan vapaata riistaa myös muille kuin leirintäalueella yöpyville!

juu mutta leirintäalueiden uimarannat ovat kaikkien käytössä, mys niiden jotka eivät alueella leiriydy(ainakin ne leirintäalueet missä minä olen ollut) joten sinänsä se ei ole mikään erillinen maksu. enkä muuten ole koskaan törmännyt vesiliukumäkeen, johonei olisi maksua. esim uimastadionin liukumäkeen on erillinen maksu, vaikka alueelle jo maksaa sisään.

Kuten yllä jo moni sanookin, ei se ranta ole leirintäalueen asiakkaiden pelkästään vaan kyllä sinne voi tulla ihan kuka vaan, joten on ihan ymmärrettävää että siitä vesiliukumäestä peritään maksu..

Yhteistyössä