Käsisuihkusta kysyisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Voiko sen jälkikäteen asentaa tavalliseen kylppärin hanaan? Meillä olisi mahdollisuus lokakuun alusta muuttaa aivan ihanaan asuntoon mutta ainoa miinuspuoli on toi. Muuten kämpässä ei ole mitään vikaa, edullinen, iso, tässä ihan lähellä ja mun kaveri asuu siinä nyt että muuttohommat voisi sopia hyvin. Mutta käsisuihku puuttuu :/ Miten jotkut ylipäätään voivat elää ilman? Miten voisi soveltaa ilman sitä? Menee hankalaksi. :| Voi räkä jos tää kaatuu nyt yhteen käsisuihkuun! |O :ashamed:

Kyllä sen saa jälkeenpäinkin.
Tosin, meillä pitäs vaihtaa koko vessan kaapisto ja altaat ja kaikki, kun eipä tullut mieleen sitä hankkiessa että joskus se käsisuihku olis kova sana... Eli joku tällänen vastaava voi estää (tai oikeestaan vaan hankaloittaa), mut muuten on kyllä ihan mahdollista.

No eikai sitä hyvänen aika oo tarkotettu tungettavaks sinne itteensä :x Se on peseytymistä eikä mitään itsetyydytystä varten. Mä ehkä teen tästä nyt vähän liian hankalaa kun mietin että pärjäänkö mä ollenkaan ilman :o

Kyllä mäkin uskon että voi asentaa. Meillä on sama juttu yläkerran kylppärissä. Siis siellä on tietty suihku, mutta en mä ymmärrä että miksei myös käsisuihkua :o . Arvaas piruuttasi tuleeko sinne sellainen kun vihdoin saadaan aikaiseksi rempan aloittaminen |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Musta ne ovat niin öllöttäviä kun ihmiset laittavat niitä alapäihinsä.

Juu, ei siitä alapäästä muuten puhdasta saa kuin tunkemalla sen mahdollisimman syvälle...

Mitäs sillä sit pestään? Jollei ahteria?

No eihän sitä nyt herran jestas sinne hanuriin työnnetä!

meillä on sellainen bidee joka on jälkikäteen liitetty ja se on hanassa kiinni siinnä kohtaa mistä vesi tulee ulos..eli lähtee sivulle päin..kun ei ollut mahdollisuutta liittää hanan putkiin.en tiiä ymmärsitkö ollenkaan mutta kysy lvi-liikkeeestä ni taatusti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kyllä mäkin uskon että voi asentaa. Meillä on sama juttu yläkerran kylppärissä. Siis siellä on tietty suihku, mutta en mä ymmärrä että miksei myös käsisuihkua :o . Arvaas piruuttasi tuleeko sinne sellainen kun vihdoin saadaan aikaiseksi rempan aloittaminen |O

Hei hei :wave: Koitin sua tuolla yhdessä ketjussa huhuilla :) Kävitkö sairaalassa tänään? Näköjään ainakin nyt olet kotona tai missä nyt koneella oletkin mutta et ainakaan synnyttämässä eli kaikki taitaa olla ok?

Miltäköhän etäisyydeltä sitä sitten pitäisi ruiskutella. Joka tapauksessa mä en halua käyttää sellaista koska musta kerran yhdessä jopa oli kakkaa. Eikä tosiaan ollut meillä kotona, kotona pesen ja desinfioin sen hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
meillä on sellainen bidee joka on jälkikäteen liitetty ja se on hanassa kiinni siinnä kohtaa mistä vesi tulee ulos..eli lähtee sivulle päin..kun ei ollut mahdollisuutta liittää hanan putkiin.en tiiä ymmärsitkö ollenkaan mutta kysy lvi-liikkeeestä ni taatusti löytyy.

Aa eli vaikkei putkiin onnistuis littämään niin tollasiakin löytyy? Hyvä tietää!

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
No eikai sitä hyvänen aika oo tarkotettu tungettavaks sinne itteensä :x Se on peseytymistä eikä mitään itsetyydytystä varten. Mä ehkä teen tästä nyt vähän liian hankalaa kun mietin että pärjäänkö mä ollenkaan ilman :o

Mulla on sama ongelma, ei näytä käsisuihkuja Espanjalaisista huusholleista löytyvän :ashamed: Kauhee kulttuurishokki tulossa, miten tästä selviää :o
Ja tää on oikeesti asia joka mua on mietityttänyt!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Aa eli vaikkei putkiin onnistuis littämään niin tollasiakin löytyy? Hyvä tietää!

joo meil on.ihan putkiliikkeestä ostettu..on se naisille ihan tärkee suihku:)

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Musta ne ovat niin öllöttäviä kun ihmiset laittavat niitä alapäihinsä.

Juu, ei siitä alapäästä muuten puhdasta saa kuin tunkemalla sen mahdollisimman syvälle...

Mitäs sillä sit pestään? Jollei ahteria?

No eihän sitä nyt herran jestas sinne hanuriin työnnetä!

:laugh: ei hitto mä repesin ihan täysin.. :D Juu hirveen syvälle ei kannata työntää ja yleensä paikat ei puhdistu ellei nii pese.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:

Mulla on sama ongelma, ei näytä käsisuihkuja Espanjalaisista huusholleista löytyvän :ashamed: Kauhee kulttuurishokki tulossa, miten tästä selviää :o
Ja tää on oikeesti asia joka mua on mietityttänyt!

Miten ne sitten siellä päin tekevät, käyvät aina vessakäynnin yhteydessä suihkussa? Oon muuten huomannut että tosi monista Vvo kämpistä puuttuu :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Hei hei :wave: Koitin sua tuolla yhdessä ketjussa huhuilla :) Kävitkö sairaalassa tänään? Näköjään ainakin nyt olet kotona tai missä nyt koneella oletkin mutta et ainakaan synnyttämässä eli kaikki taitaa olla ok?

Juu mä huomasin ja vastasinkin, mutta sä et varmaan huomannut. Mä olin välissä hetken pois koneelta ja sä olit sillä aikaa huhuillut =) .

Väärä hälytys oli ja neuvolantäti taas ylihysteerinen ja aiheutti mulle pahaa mieltä. Neuvolassa mulle siis kerrottiin että mulla on raskausmyrkytys (kun proteiinia pissassa,turvotusta ja kohonnut verenpaine) ja että vauvan sykkeet on liian alhaiset. Ja että vauva liikkuu liian vähän. Epäili että johtuu myrkytyksestä ja sen seurauksena siitä että istukka ei toimi.

No Tyksissä todettiin että mun verenpaine on siedettävä, proteiinia pissassa on yhdellä plussalla, vauvan sykkeet on vallan mainiot ja liikkuu tosi hyvin. Verikokeen tuloksista soittavat huomenna jos on jotain häikkää mutta muussa tapauksessa kontrolliin ens tiistaina.

Yhteistyössä