Käsi ylös kaikki, jotka poltti raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heissuluvei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vieku:
Tais terkkari itsekki polttaa ja siksi tällanen typerä kommentti!

sinähän sen tiedät! :D:D:D

Mene nyt jo tupakalle

en mä nyt :) kävin just äskön.. mut mene sä :)

Ei ole tarvinnut vielä alottaa sitä tapaa... edes raskaana

no eikö nyt olis hyvä aika? saisit säki vähä hermoja "lepyyttää"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se stressikään hyväksi ole, pitäisi tämän terkan täällä se tietää!

Mistä sinä sitte niin kovasti stressaat? Siitä tupakan lopettamisesta? Mikset kokeile nikotiinilaastaria tai purkkaa?
Kyllä sitä hyvää stressiä on kaikilla. En usko että voit tosissasi väittää että tupakointi on parempi kuin stressi..
Sitä paitsi vierotusoireet (ja stressi?) helpottavat parissa viikossa.
Mä en yhtään hyvää syytä löydä tupakoinnin tueksi, ja sä voisit esittää jotain faktaa miten se stressi sikiöön vaikuttaa, tiedän kyllä että jos oma sykkeesi nousee ja sikiön syke sitä kautta, mutta tiedätkö mitä sille tapahtuu kun poltat?

Mistä sinä sitte niin kovasti stressaat? Siitä tupakan lopettamisesta? Mikset kokeile nikotiinilaastaria tai purkkaa?
Kyllä sitä hyvää stressiä on kaikilla. En usko että voit tosissasi väittää että tupakointi on parempi kuin stressi..
Mä en yhtään hyvää syytä löydä tupakoinnin tueksi, ja sä voisit esittää jotain faktaa miten se stressi sikiöön vaikuttaa, tiedän kyllä että jos oma sykkeesi nousee ja sikiön syke sitä kautta, mutta tiedätkö mitä sille tapahtuu kun poltat?

enhän mä ole väittänytkään että tupakointi on parempi kuin stressi!

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Sitten et ole se sama vieras, joka sanoi että terkkari oli sanonut että polta ennemmin ku stressi on vaarallisempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Sitten et ole se sama vieras, joka sanoi että terkkari oli sanonut että polta ennemmin ku stressi on vaarallisempaa.

no en olekkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja mixpitäävalittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja älyHOI:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kyllä... Terkka sano et suurempi haitta on stressistä kun tupakasta sikiölle...

Onpas asiansa osaava terkka...NOT :xmas: .

no eiköhän se terkka tiedä pikkuisen verran paremmin entä sinä. Eihän sitä ole pystytty todistamaan että tupakka olisi syy lapsen sairauksiin ym. niin mistä sinä tiedät että stressi ei olisi haitallisempaa?

Täällä yksi terveydenhoitaja ja ihan tässä viime viikolla olin seminaarissa kuuntelemassa keuhkotautien lääkäriä, tupakasta vierottajia yms. ja minä en kyllä ihan heti edelleen olis sanomassa et polta ennemmin ku stressaat..

juu no täälläkinhän taas voi sanoa ihan mitä vaan.. mut ihan sama.. jokainen tekee omat ratkaisunsa eikä siihen kukaan varmaan voi vaikuttaa? Joten miksi syyllistää ja haukkua?kunnioitetaan toisten päätöksiä eikä aina vaan haukuta! ei se tee teistä parempia ihmisiä! tai ainakaan täydellisiä..

Mä en syyllistä, ja asiakkaita kannustan lopettamaan, esim. nikotiinilaastari on paljon parempi kuin tupakka, siitä saa vain nikotiinin, ei niitä muuta 4 000 myrkkyä.
Mutta mielestäni on väärin terveydenhoitajalta sanoa noin, ja suorastaan kannustaa polttamaan.
Hieman epäilen onko sinulle oikeasti näin sanottu.

No just joo! Kyllä se nikotiinikin on myrkkyä ja nimenomaan raskaana ollessa EI suositella käyttämään nikotiinilaastareita, koska nikotiinin saanti on tuolloin jatkuvaa. Mieluummin se nikotiinipurkka suuhun, mutta ei missään nimessä laastaria, johan 1-2 tupakkaa päivässä on parempi kuin laastari jota pidät kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja älyHOI:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kyllä... Terkka sano et suurempi haitta on stressistä kun tupakasta sikiölle...

Onpas asiansa osaava terkka...NOT :xmas: .

no eiköhän se terkka tiedä pikkuisen verran paremmin entä sinä. Eihän sitä ole pystytty todistamaan että tupakka olisi syy lapsen sairauksiin ym. niin mistä sinä tiedät että stressi ei olisi haitallisempaa?

terkka sanoi sitä sun tätä on niin vanha juttu. Tottakai ne terkat on koulutettu rauhoittamaan nikotiini riippuvaisia äitejä. Tupakka on myrkky sikiölle ja aina kun vedät savua sisään, niin sikiö alkaa sätkimään. Aika hienoa vai mitä?
Joten muutma rööki päivässä ei tee sikölle mitään höpö höpö!

Yhteistyössä