Käsi ylös, jos REKISTERÖIDYT PARISUHTEET TULEE LAKKAUTTAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qaz

Vieras
Käsittämätön tilanne. Ihmiselle ei myönnetty uutta sotua, koska se olisi mitätöinyt avioliiton.

Samaa sukupuolta oleville tehty kumma laki tulisi siirtää historiaan ja sallia kaikille aikuisille avioliitot.

Mä en ymmärtänyt tässä sitä, että miten sen vaimo sen pystyi estämään? Siis eikö tämä ollut se juttu mistä tappelivat oikeudessa? Osaisiko joku selventää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärtänyt tässä sitä, että miten sen vaimo sen pystyi estämään? Siis eikö tämä ollut se juttu mistä tappelivat oikeudessa? Osaisiko joku selventää?

Samaa sukupuolta olevat eivät voi olla avioliitossa keskenään. Sotun muutos olisi poistanut avioliiton, jota suhteen toinen nainen ei halunnut. Sitä en tiedä, pitäisikö avioliitto purkaa käytännön mukaisesti ennen, kun uuden sotun saa, vai miten menetellään. Järkevintä tässä tapauksessa olisi ollut jättää huomioimatta se, että samaa sukupuolta olevat ovat naimisissa. Ne on kuitenkin saaneet mennä laillisesti naimisiin.

Tulevaisuudessa toivoisin, että tämä älytön laki purettaisiin ja avioliittoa alettaisiin soveltamaan normaalisti sukupuolista riippumatta.

Rekisteröity parisuhde kuulostaa mun korvissa joltain epäinhimilliseltä. Autot rekisteröidään, eläimet rekisteröidään... no, kyllähän ihmisetkin rekisteröidään esim. Väestörekisteriin, mutta että parisuhdekin pitää rekisteröidä... Kyllä kaikkien pitäisi saada sinetöityä liittonsa avioliitoksi, jos niin haluavat.