Käsi väsyy vaimon perseen vatkaamisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Eli olkapää on kipeä :|

Talvesta saakka se on kipuillut aina välillä, leposäekyä, niin ettei nukutuksi saa. Talvella/keväällä se tuli aina vaan välillä kipeeksi, nyt on vaivannu lähes jatkuvasti. Se on ihan jumissa ja särkee ihan koko ajan. Sormet puutuu ja käsi on ihan kylmä välillä.

Mikä sitä vaivaa?

Mä meen huomenna urheiluhieroja/kiropraktikolle, jos se osais jotain tehdä, mut entistä enemmän vaikuttaa siltä, että ortopediin vois ottaa yhteyden. :ashamed:

Mulla samaa. Hiirikäsi. opettele käyttään hiirtä toisella kädellä ja käytä näppäinlyhenteitä aina kun voit. Kun hermot kinnaa, niin hieroja ei sitä tosiaan voi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jännä otsikko, jännä tosiaan...

Mä en käsitä myöskään, että onko ap:n pakko sitä vaimonsa ahteria sitten jatkuvasti vatkata, jos käsi siitä kipeytyy. Mitä se vatkaaminen edes tarkoittaa, kun takapuolesta kysymys?

Varmaan tarkoitus on vaihtaa otsikko vitsikkäästi sitten, kun tähän on tullut jotain tyhmiä vastauksia kuten tämä.

Se oli lainaus eräästä kirjasta.

Pääasia se, että mun olkapää on kipeä.

Mä en kyllä juuri käytä hirveestikkään tietokonetta, eikä mulla edes ole hiirtä. Se olkapää vaan rutisee ja paukkuu ja on jotenkin yliliikkuvainen.

Yhteistyössä