Kasaantuuko ruokapöydälle kamaa?

• Viestiketjun aloittaja "Aapiskukko"
  • Ensimmäinen viesti
lindalaini
Kertyy tosi helposti.

Joka ilta järjestelen keittiön. Meillä on liimattu postilaatikkoon tarra "ei ilmaisjakelua, kiitos" ja kaikki mahdollinen tulee s-postina / e-laskuna. Kätevää ja säästää luontoa.

HippuTAR
Upeeta, mahtavaa! Te ootte sitte ihania!:heart:

Me ei ollakaan sitte ainoita joilla on ruokapöytä täynnä kaikkea ylimääräistä. Mua aina hävettää ja ärsyttää toi pöytä. Joskin meillä suurin osa noista rojuista on mun jäljiltä, mutku siihenon niin kätevä tyhjätä kätensä... Mutta vähä helpottaa tieto että monella muullakin tavaraa täynnä oleva pöytä.

"minä vain"
Ei. Tärkeät koulupaperit jääkaappiin magneeteilla (ja vanhentuessaan paperinkeräykseen), laskut mun laskumuovitaskuun, muut säästettävät paperit, kuten vakuutusdokumentitn arkistoitaviin mun salaiseen kaappiin (ei niin järjestyksessä, mutta aika ajoin senkin käyn läpi), paperiroskat paperinkeräyskassiin keittiön huomaamattomaan nurkkaan. En siedä paperikasoja ja olenkin saanut positiivista palautetta siitä, että keittiöni tasot 'on siistit'. Hyvä näin. Järkytyn oikeasti kun joku laittaa hienon kattauskuvan jonnkein faceen ja pöydän pääty on täynnä lehti- ja paperipinoja. :D

"pomppu"
Ei. Keittiön työtasolla on paperipino jossa on lehtiä, laskuja, lasten piirroksia jne. ja sen aina tietyin väliajoin perkaan mutta ruokapöytä raivataan joka ruokailun jälkeen ja viimeistään illalla ennen nukkumaanmenoa kaikki rojut pois ja pyyhin pöydän.
Sama! Aiemmin kertyi pöydälle ja joka tasolle vaikka sun mitä läjiä, mut jossain vaiheessa vaan tuli sietokyvyn rajat vastaan. Jotenkin kummasti ne tavarat päätyy nykyään helpommin omille paikoilleen.

Yhteistyössä