vierailija
Ja taas
En ehtinyt nähdäMissä sanottiin, että kuolema oli rokotteen aiheuttama?
Missä sanottiin, että kuolema oli rokotteen aiheuttama?
"Yleisimmät koronakuolemaan myötävaikuttaneet tekijät ovat olleet sydänsairaus, dementia, diabetes, keuhkoahtaumatauti tai astma, syöpä, aivoinfarkti, munuaissairaus, lihavuus, infektio ja Parkinsonin tauti.Fimean listoilta voit nähdä tuotteet
Onko Juha unohtanut miettiä, miksi kuolleisuus on rajusti kasvanut lukuisissa maissa? Mikähän mömmö on ollut boosterina ylikuolleisuudelle? Aivan niin, aivan niin"Yleisimmät koronakuolemaan myötävaikuttaneet tekijät ovat olleet sydänsairaus, dementia, diabetes, keuhkoahtaumatauti tai astma, syöpä, aivoinfarkti, munuaissairaus, lihavuus, infektio ja Parkinsonin tauti.
Taysin infektioyksikön erikoislääkäri Juha Rannikko puhui Tartuntatautipäivillä koronaviruksen tartunnanjäljityksestä."- IL-
Olisikohan itse koronalla mitään vaikutusta...?Onko Juha unohtanut miettiä, miksi kuolleisuus on rajusti kasvanut lukuisissa maissa? Mikähän mömmö on ollut boosterina ylikuolleisuudelle? Aivan niin, aivan niin
*eihän tästä saa puhua*
On ainakin yhdessäVai testosteronigeelin?
Rokottamattomilla Omikron oli niin lievä et ois ilman kuumetta jäänyt huomaamatta.Olisikohan itse koronalla mitään vaikutusta...?
Kui?Vieläkö jaksat tätä, vaikka asia kerrottu sulle parin vuoden aikana jo tusina kertaa?! Mahdat olla kovin yksinkertainen
Ei tarvinnut edes kipulääkettäRokottamattomilla Omikron oli niin lievä et ois ilman kuumetta jäänyt huomaamatta.
Noissa vaivoissa oli kaikissa lääkityksiäSteroideja käytettäessä HDL laskee ja LDL nousee. Vaikuttaa myös veren hyytymustekijöihin ja Hbn näiden muutosten takia sydänsairauksien riskit kasvavat merkittävästi.
muidenmuassaVai testosteronigeelin?
Koronan jälkitaudit on vakavia. Sairastamisen jälkeen pitää pitää taukoa, kuten myös rokotuksen jälkeenEn kyllä muista, että olisin koskaan lukenut näin monista urheilijoiden kuolemista kun nykyään.
Puuttuu montakinFimean listoilta voit nähdä tuotteet
Olenko minä joku poikkeuksellinen yksilö?Koronan jälkitaudit on vakavia. Sairastamisen jälkeen pitää pitää taukoa, kuten myös rokotuksen jälkeen
Suurin osa kaikista tuntemistani rokottamattomista ihmisistä ovat olleet terveenä, rokotetut sairastavat koronaa jopa neljänteen kertaan! Osalla pahana.Olenko minä joku poikkeuksellinen yksilö?
En ikinä tule ottamaan koronarokotetta. En ole edes sairastunut tautiin, vaikka asun ruuhkasuomessa, enkä käytä kasvomaskeja enää, kun ei edes edellytetä sitä.
Siispä: minulla ei ole ollut tautia, eikä siten edes tietenkään jälkitauteja.
Kuten usein sanotaan, rokottamattomat ovat kaikkein terveimpiä tänä päivänä. Se pitää paikkansa kun vertaan muitakin terveen kriittisiä tuttujakin rokotteisiin hurahtaneisiin., montakin kertaa koronaan sairastuneisiin. Ja 3-, jopa 4 rokotetta saaneisiin.
Juurikin näin. Haluan elää terveenä kuten tähänkin asti, ja mahdollisimman pitkään!Ei ei ei rokotteelle! Ei missään vit&n nimessä!
Ja syödään lihaa ja muuta eläinperäistä ravintoa, muut imekööt rokotteita ja purkoot vaikka pelkkää parsaa jos niin haluavat!Juurikin näin. Haluan elää terveenä kuten tähänkin asti, ja mahdollisimman pitkään!
Sitä ei kukaan tiedä. Ei pidä unohtaa, että kuolema istuu meidän jokaisen olkapäällä joka ikinen päivä.Juurikin näin. Haluan elää terveenä kuten tähänkin asti, ja mahdollisimman pitkään!