Karvoilla vai ilman =)

• Viestiketjun aloittaja Shaved
  • Ensimmäinen viesti
Shaved
eli miehet mikä paras? ja naiset minkälainen löytyy? =)

itselläni yleensä posliini missä "kiitoradaksikin" kutsuttu viiva edessä..nyt ollut jonkin aikaa ihan 100% posliini vaihtelun vuoksi..oma mies ainakin tykkää :p

Jaahas !

Olipas pakko kommentoida asiaa mutta mielestäni kaunein on silloin kun on karvat ihan naturel......
Mutta seksikäs kun on sopivasti siistitty.

samaa voisi tietysti ajatella miehestä... mutta siitä kuulisi mielellään mietteitä naisilta.

Toni

Livemies
Vastataan nyt kanssa sit =) Kyllä se kieltämättä ihan kiva on kun osa ainakin on ajeltu. Kun oikein ksoteat huulet vain kimaltavat paljaana, siitä on sit kiva lipaista :)

Sissy
Odotusaikana aloitin pitää karvat (kaikki) poissa. Nyt reilu vuosi mennyt synnytyksestä ja sama muoti on jatkunut. Tykkään itse, sekä erityisesti mieheni karvattomasta pimpsastani. :p

teletappi
mulla on lähes aina täysin poslari..
mut ongelmana on noi ajoittain tulevat näpyt,kun ajaa karvat siis..
Senpä takia olen nyt kokeillut poistaa karvoja nyppimällä..vähän on hidasta touhuu ja saattaa nippastakkin,mutta eipä ainaskaa tuu näppyjä!! ;)

Minusta karvoituksen suhteen parempi on kompromissi. Naisella pitää olla karvoja pillussa, mutta tuuhea metsittynyt pehko ei ole kaunista katseltavaa ja posliini muistuttaa liiaksi pikku tytön pimppiä ja se on kaukana eroottisesta elämyksestä. Minusta parasta on, että häpyhuulien alue on ajeltu ja edessä trimmattu karvoitus.

melkeen posliini pieni tupsu tossa ite tykkään ja kun suihkussa käydessä joka kerta sheivaa niin ei ärsyynny niin herkästi

ja tykkään kyllä kun mies on omaa pehkoaan siistiny on mukavampi ottaa suihin

Yhteistyössä