Karvat pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Niin että millos viimeks ajoitte karvanne kokonaan pois, niin elikkäs aivan posliiniksi ja ajaako miehesikin omansa kokonaan?

Me ollaan miehen kanssa sovittu joskus toukokuussa ettei meidän alapäässä kasva ollenkaan minkäänlaista karvoitusta enään, on helpompi ottaa/antaa suuseksiä, ilman että joutuu syljeskelemään karvoja suusta.
Ja minusta seksi tuntuu paljon paremmalta kun ei ole karvoja

No mieheni itse halusi yllättää minut, on se kerran myös ajanut melkeen kaikki pois, joskus pari vuotta sitten ja kun olin maininnut keväällä että mites ois... Suuseksiä haluasin ottaa mutten karvoja nii sitte yllätti ja ajoi!
Erittäin kiihottava näky kun miehellä ei ole siellä ainuttakaan karvaa ja ihanan sileäkin on!

Kyllähän sitä posliinina viihtyisi hyvin,kunhan ei joka ikinen päivä tarvis ajella.Olen kokeillu vahoja yms mutta osa karvoista ei lähde millään ja sitten on se järkyttävä sänki.

Kertokaas mulle, että onks nyt tullut joku poslaribuumi, kun mun "nuoruudessa" n. 10 v. sitten (oon 30) kukaan mun tutuista ei ollut poslis mutta nyttemmin jos satutaan saunaan parikymppisten muijien kanssa niin useammat näyttävät olevan karvattomia?

Alkuperäinen kirjoittaja HairyTable:
Kertokaas mulle, että onks nyt tullut joku poslaribuumi, kun mun "nuoruudessa" n. 10 v. sitten (oon 30) kukaan mun tutuista ei ollut poslis mutta nyttemmin jos satutaan saunaan parikymppisten muijien kanssa niin useammat näyttävät olevan karvattomia?

joo... poslarikuume on. ja itekin oon pian 30.

Miten ihmeessä harrastatte suuseksiä miehen kanssa, jos saatte karvoja suuhunne. Nuolette sitä karvamätästä vehkeen juurelta, vai? Minä en ole koskaan saanut karvoja suuhuni, kun puuhastelen suullani peniksen kimpussa!

Tänään viimeksi ajelin karvat, poissa on ja pysyy. :D Miehellä tosin on kaikki karvat kun sil on niin herkkä iho ettei niitä oikein kärsi poistaa, mut sillä ne ei mua häiritse toisin kuin itsellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Outoa minusta:
Miten ihmeessä harrastatte suuseksiä miehen kanssa, jos saatte karvoja suuhunne. Nuolette sitä karvamätästä vehkeen juurelta, vai? Minä en ole koskaan saanut karvoja suuhuni, kun puuhastelen suullani peniksen kimpussa!

tätä minäkin pohdin!?!!?!

Tarkoitetaan varmaankin kuules sitä jos meillä naikkosilla on karvoja, ootkos muuten huomannut että yleensä on pöhheikkö siinä pimpsalooran ympärillä ja ne karvat juuri tarttuvat nuolijan kieleen...
Latistaa tunnelmaa nääs!

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:

Tarkoitetaan varmaankin kuules sitä jos meillä naikkosilla on karvoja, ootkos muuten huomannut että yleensä on pöhheikkö siinä pimpsalooran ympärillä ja ne karvat juuri tarttuvat nuolijan kieleen...
Latistaa tunnelmaa nääs!

Ei tuolla esim. nikki Äiti puhunut naisten karvoista vaan miehen:
"Suuseksiä haluasin ottaa mutten karvoja nii sitte yllätti ja ajoi!" Ja mitä naisten karvoihin tulee: mulla ei ainakaan kasva pikkuhäppäreissä ja klittassa karvoja, niin ettei suuseksin tai minkaan muunkaan takia tartte näyttää pikkulikalta tai mummolta! :)

Viime marraskuussa lähtiessämme Inglesiin lomalle kävin ottamassa nk. brassivahauksen kosmetologilla. Se oli eka kerta kokonaan posliinina olosta, ja tykkäsin heti. Nakurannalla kävimme joka päivä, eikä edes ujostuttanut siellä tepastella karvattomana.
Lomalta tultuamme kävin vielä kerran vahauttamassa kaikki pois, mutta sen jälkeen sitä vahausta on tehty kotona miehen auttaessa. Joten tämä buumi saattaa kestää pitkään, olkoon sitten muotia tai ei.

Viimeksi eilen mulle ajeltiin taas posliini, pikku vauhtitupsu vaan jätettiin, ajelen sen sitten itse aina suihku ja saunailtoina!!!! Sitä ennen oli kunnon viidakko ja joskus ennenkin ollut posliini, raskausaikana pääsi taas rehottaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Viimeksi eilen mulle ajeltiin taas posliini, pikku vauhtitupsu vaan jätettiin, ajelen sen sitten itse aina suihku ja saunailtoina!!!! Sitä ennen oli kunnon viidakko ja joskus ennenkin ollut posliini, raskausaikana pääsi taas rehottaan.

Odottaessa oli tosi ihanantuntuista olla ihan posliini, ja kyllä muutenkin =)
Miehellä on välillä posliini myös, mutta ainakin sitten siistitty malli. :p

Olen koko kesän ajan ollut posliini ja tykkään pitääkin tämän siloisen muodin. Sheivaan n. joka toinen päivä, ja joskus mieheni avustaa tässä. Kuten tänä aamunakin..

Minä olen luopunut tuosta ajelusta kokonaan kun se kutitus jälkeenpäin on niin pirunmoinen, mutta sitten joku ehdotti et kokeile Veettiä ja sillä kun ajelee niin ei kyllä kutita. Lopuksi ajelen kyllä sit hoylällä tuolta ihan alta, mut poliini on täälläkin ollut jo kohta viimeiset 10 vuotta. Tosin enemmän tai vähemmän hoidettuna :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Minä olen luopunut tuosta ajelusta kokonaan kun se kutitus jälkeenpäin on niin pirunmoinen, mutta sitten joku ehdotti et kokeile Veettiä ja sillä kun ajelee niin ei kyllä kutita. Lopuksi ajelen kyllä sit hoylällä tuolta ihan alta, mut poliini on täälläkin ollut jo kohta viimeiset 10 vuotta. Tosin enemmän tai vähemmän hoidettuna :ashamed:

Sheivauksen aiheuttamat näpyt saa kuriin sinkkivoiteella. Esim. Natusan oli aikoinani käytössäni vaavilla sekä itselleni. Sitten kun sheivausta tekee jatkuvasti, niin iho tottuu, ja näppylätkin katoavat.

Itse en ole vielä uskaltautunut täystrimmaukseen.. Haluaisinkin nyt kuulla teiltä kokeneilta karvattomilta, että entäs kun se sänki puskee läpi, eikö se kutita / raavi? Mulla kutittaa törkeesti jo se kun sänki kasvaa sääriin, niin entäs siellä alakerrassa sitten?!

Yhteistyössä