karvat pois laserilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Onko kellään kokemusta karvojen poistosta laserilla? Kuinka monta kertaa tuli yhteensä käytyä ja onko lopputulos ollut hyvä/hintansa arvoinen?

Itsellä on niin herkkä iho, ettei jaloistakaan saa ajeltua ilman suurta kärsimystä, joten olen aivan kyllästynyt tähän hommaan. Ihoni on todella vaalea, mutta karvat tummia, joten sänki näkyy hetkessä ja näin kesällä olisi kiva käyttää muitakin vaatteita kuin pitkiä housuja.

täältä et kyllä saa tuohon vastausta, olen itse useaan eri kertaan kysynyt samaa asiaa, enkä vielä ole vastausta saanut.. googlaa se, niin pääset foorumeille, joissa asiasta keskustellaan ja on kokemusta.

Samaa asiaa läheltä liipaten:
toimiikohan sellainen laser-karvanpoistaja kotikäytössä? Stokkan Hulluilla päivillä oli joku sellainen myynnissä, ja on niitä muuallakin näkynyt.
Ärsyttää sheivailla ja vahailla koko ajan, olisi kiva jos saisi pysyvän ratkaisun Suureen Ongelmaan. ;)

jos nyt muistan oikein, niin nämä kotikäyttöön ostettavat hoitavat niin pienen alueen kerrallaan että se on ihan turha vehje, tuskastuu vähemmästäkin.
taisi olla jossain lehdessä tuollainen tieto, olivat testanneet sitä.

Kotikäyttöistä laseria en uskaltaisi hankkia, Hesarissahan joku toimittaja testasi jotain laitetta eikä saanut mitään tuloksia aikaan.

Mutta kellään ei siis ole omakohtaisia kokemuksia?

Uusimmat

Yhteistyössä