Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Kartano-trilogia osa 3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="vierailija, post: 34813933"]</p><p>Laura saapui nukkuma-aittaan rättiväsyneenä. Akseli oli jo sängyssä ja oli ryhtymässä yöpuulle. “Anteeksi se päivällinen. Unohdin täysin, että lehmät olivat lypsämättä. Nyt olen väsynyt ja haluaisin ryhtyä nukkumaan. Haittaako sinua rakas, jos tällä kertaa menisimme vain maate?” Laura selitti uupuneena. “Toki. Nukutaan vaan.” Akseli vastasi. “Ainiin, kartanon isäntä on kutsunut meidän huomisiltana luokseen. Hänellä on jotain tärkeää asiaa.” Laura sanoi vielä ennen peiton alle kömpimistään. Akseli nukkui yön levottomasti, kun hän mietti tarkoittiko isännän kutsu sitä mitä hän aavisteli.</p><p></p><p>Seuraava päivä painui iltaan. Akseli ja Laura saapuivat kutsusta isännän kammariin. Isäntä istui keinutuolissa ja pyysi pariskuntaa peremmälle. “Te kuulemma haaveilette omasta torpasta?” Isäntä tokaisi. “Kyllä isäntä.” pariskunta sanoivat yhteen ääneen. “Minulla on ollut tapana tarkastaa torppareiden kyvykkyys, ennen kuin annan heille maatilkun ja ryhdymme yhteistyöhön.” Isäntä aloitti. Hän oli kuullut vaimoltaan rengin varustuksesta ja oli itse jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota piikatytön muodokkaaseen vartaloon. “Haluaisin nähdä oletteko kyvykkäitä jatkamaan sukua ja tuottamaan itsellenne jälkeläisiä.” Isäntä julisti. Pariskunta katsoi toisiaan epäuskoisena. “Emme ole vielä yrittäneet tulla raskaaksi. Olemme ajatelleet odottaa lapsia siihen saakka, kunnes tulevaisuutemme on turvattua ja pappi on siunannut meidät avioliittoon.” Akseli vastasi arkaillen. Isäntä hymyili ja sanoi: “Se on hyvä suunnitelma, mutta minä haluan nähdä miten te aiotte jatkaa sukunne. Riisukaa vaatteenne ja näyttäkää minulle. Saatte käyttää minun ja emännän sänkyä.”</p><p>“Jos tahdotte torppariksi tähän kartanoon, niin teette niin kuin minä haluan.”</p><p>Pariskunta katsoi toisiaan silmiin. Laura kuiskasi Akselille: “Kuvitellaan että olemme omassa aitassa. Ketään muita ei ole paikalla. Olemme vain sinä ja minä. Tehdään se ja saamme kaiken mistä olemme haaveilleet.”</p><p></p><p>He riisuivat vaatteensa, asettuivat sängylle ja alkoivat hyväilemään toisiaan. Huulet painuivat huulia vasten. Kielet painivat pariskunnan suissa, kun he antautuivat himon vietäväksi. Isäntä katsoi, kun kaksi alastonta ihmistä kietoutui toistensa syleilyyn. He suutelivat toisiaan kiihkeästi ja heidän kädet vaeltelivat pitkin toistensa alastomia vartaloita. Akselin suuri elin paisui erektiosta. Hän siirtyi suutelemaan Lauran rintoja. Hän vaelsi hiljalleen alaspäin naisen vartalolla ja saapui jalkoväliin. Hän suuteli reisien sisäpintoja ja lipaisi välillä kielellään naisen häpyä. Laura tarttui miehensä päähän ja painoi sitä lujemmin jalkoväliinsä. Hän haukkoi henkeään ja voihki äänekkäästi, kun miehen kieli työskenteli hänen kosteassa pesässä. Laura ei ollut vielä valmis tulemaan ja hän otti Akselin pään pois haaroistaan. Hän painoi miehen selälleen, asettui hajareisin hänen päällensä ja ohjasi peniksen sisälle vaginaansa. Sitten hän alkoi ratsastamaan miehellänsä hitain ja nautinnollisin liikkein.</p><p></p><p>Isäntä oli kiihottunut näkemästään. Hänen silmänsä olivat nauliintuneet seuraamaan nuoren parin kiihkeää rakastelua. Hän tunsi, kuinka hänen oma elimensä paisui, otti vaatteet pois päältänsä ja asettui kiikkutuoliin istumaan. Isännän kalu oli uljaasti pystyssä ja hän kuvitteli millaista olisi työntyä piikatytön sisälle. Juuri sillä hetkellä emäntä astui sisälle huoneeseen. Hän tajusi heti mitä täällä oli meneillään. “Älkää missään nimessä antako minun häiritä. Täällähän on torpparitesti täydessä vauhdissa.” Emäntä sanoi vienosti hymyillen. Laura ja Aleksi tuskin huomasivat tai kuulivat mitä ympärillä tapahtuu. He olivat uppoutuneet toisiinsa ja nauttivat rakastelusta. Emäntä meni isännän luokse ja riisui vaatteensa. Hän meni polvilleen isännän eteen, avasi kostean suunsa, otti isännän sykkivän kalun suuhunsa ja alkoi imemään sitä samalla kun hieroi hellästi käsillään isännän kiveksiä. Samaan aikaan Laura asettui kontalleen sängylle ja Akseli työntyi häneen takaapäin. Akseli työnsi rytmikkäästi, piti käsillään kiinni Lauran lanteilta ja lisäsi vauhtia. Akselin lantio hakkasi Lauran pakaroita niin lujaa, että kammarissa kaikui ikään kuin taputus. Emäntä oli asettunut istumaan isännän syliin. Hän oli selkä isäntään päin, haarat levällään ja isännän elin sisällään. He keinuivat sylikkäin ja samaan aikaan isäntä hieroi kädellään emännän klitorista. Molemmat, isäntä ja emäntä, seurasivat pariskunnan rakastelua. Tämä kiihotti heitä entisestään ja he laukesivat yhtä aikaa. Myös Laura ja Akseli olivat kliimaksin partaalla. Laura sai rajuna orgasmin, joka sai myös Akselin laukeamaan. Laura tunsi, kuinka nesteet valuivat hänen sisällään. Isäntä ja emäntä istuivat edelleen sylikkäin ja isännän nesteet valuivat pitkin kalun vartta. Kaikki neljä olivat uupuneita. Kun tilanne oli hieman rauhoittunut, niin Akseli kysyi: “No, kelpaako?” “Kyllä kelpaa.” Isäntä vastasi ja emäntä nyökytteli myös myöntymisen merkiksi. Akseli ajatteli, että testi taisi mennä läpi ja heidän yhteinen loppuelämänsä Lauran kanssa voisi nyt alkaa.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="vierailija, post: 34813933"] Laura saapui nukkuma-aittaan rättiväsyneenä. Akseli oli jo sängyssä ja oli ryhtymässä yöpuulle. “Anteeksi se päivällinen. Unohdin täysin, että lehmät olivat lypsämättä. Nyt olen väsynyt ja haluaisin ryhtyä nukkumaan. Haittaako sinua rakas, jos tällä kertaa menisimme vain maate?” Laura selitti uupuneena. “Toki. Nukutaan vaan.” Akseli vastasi. “Ainiin, kartanon isäntä on kutsunut meidän huomisiltana luokseen. Hänellä on jotain tärkeää asiaa.” Laura sanoi vielä ennen peiton alle kömpimistään. Akseli nukkui yön levottomasti, kun hän mietti tarkoittiko isännän kutsu sitä mitä hän aavisteli. Seuraava päivä painui iltaan. Akseli ja Laura saapuivat kutsusta isännän kammariin. Isäntä istui keinutuolissa ja pyysi pariskuntaa peremmälle. “Te kuulemma haaveilette omasta torpasta?” Isäntä tokaisi. “Kyllä isäntä.” pariskunta sanoivat yhteen ääneen. “Minulla on ollut tapana tarkastaa torppareiden kyvykkyys, ennen kuin annan heille maatilkun ja ryhdymme yhteistyöhön.” Isäntä aloitti. Hän oli kuullut vaimoltaan rengin varustuksesta ja oli itse jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota piikatytön muodokkaaseen vartaloon. “Haluaisin nähdä oletteko kyvykkäitä jatkamaan sukua ja tuottamaan itsellenne jälkeläisiä.” Isäntä julisti. Pariskunta katsoi toisiaan epäuskoisena. “Emme ole vielä yrittäneet tulla raskaaksi. Olemme ajatelleet odottaa lapsia siihen saakka, kunnes tulevaisuutemme on turvattua ja pappi on siunannut meidät avioliittoon.” Akseli vastasi arkaillen. Isäntä hymyili ja sanoi: “Se on hyvä suunnitelma, mutta minä haluan nähdä miten te aiotte jatkaa sukunne. Riisukaa vaatteenne ja näyttäkää minulle. Saatte käyttää minun ja emännän sänkyä.” “Jos tahdotte torppariksi tähän kartanoon, niin teette niin kuin minä haluan.” Pariskunta katsoi toisiaan silmiin. Laura kuiskasi Akselille: “Kuvitellaan että olemme omassa aitassa. Ketään muita ei ole paikalla. Olemme vain sinä ja minä. Tehdään se ja saamme kaiken mistä olemme haaveilleet.” He riisuivat vaatteensa, asettuivat sängylle ja alkoivat hyväilemään toisiaan. Huulet painuivat huulia vasten. Kielet painivat pariskunnan suissa, kun he antautuivat himon vietäväksi. Isäntä katsoi, kun kaksi alastonta ihmistä kietoutui toistensa syleilyyn. He suutelivat toisiaan kiihkeästi ja heidän kädet vaeltelivat pitkin toistensa alastomia vartaloita. Akselin suuri elin paisui erektiosta. Hän siirtyi suutelemaan Lauran rintoja. Hän vaelsi hiljalleen alaspäin naisen vartalolla ja saapui jalkoväliin. Hän suuteli reisien sisäpintoja ja lipaisi välillä kielellään naisen häpyä. Laura tarttui miehensä päähän ja painoi sitä lujemmin jalkoväliinsä. Hän haukkoi henkeään ja voihki äänekkäästi, kun miehen kieli työskenteli hänen kosteassa pesässä. Laura ei ollut vielä valmis tulemaan ja hän otti Akselin pään pois haaroistaan. Hän painoi miehen selälleen, asettui hajareisin hänen päällensä ja ohjasi peniksen sisälle vaginaansa. Sitten hän alkoi ratsastamaan miehellänsä hitain ja nautinnollisin liikkein. Isäntä oli kiihottunut näkemästään. Hänen silmänsä olivat nauliintuneet seuraamaan nuoren parin kiihkeää rakastelua. Hän tunsi, kuinka hänen oma elimensä paisui, otti vaatteet pois päältänsä ja asettui kiikkutuoliin istumaan. Isännän kalu oli uljaasti pystyssä ja hän kuvitteli millaista olisi työntyä piikatytön sisälle. Juuri sillä hetkellä emäntä astui sisälle huoneeseen. Hän tajusi heti mitä täällä oli meneillään. “Älkää missään nimessä antako minun häiritä. Täällähän on torpparitesti täydessä vauhdissa.” Emäntä sanoi vienosti hymyillen. Laura ja Aleksi tuskin huomasivat tai kuulivat mitä ympärillä tapahtuu. He olivat uppoutuneet toisiinsa ja nauttivat rakastelusta. Emäntä meni isännän luokse ja riisui vaatteensa. Hän meni polvilleen isännän eteen, avasi kostean suunsa, otti isännän sykkivän kalun suuhunsa ja alkoi imemään sitä samalla kun hieroi hellästi käsillään isännän kiveksiä. Samaan aikaan Laura asettui kontalleen sängylle ja Akseli työntyi häneen takaapäin. Akseli työnsi rytmikkäästi, piti käsillään kiinni Lauran lanteilta ja lisäsi vauhtia. Akselin lantio hakkasi Lauran pakaroita niin lujaa, että kammarissa kaikui ikään kuin taputus. Emäntä oli asettunut istumaan isännän syliin. Hän oli selkä isäntään päin, haarat levällään ja isännän elin sisällään. He keinuivat sylikkäin ja samaan aikaan isäntä hieroi kädellään emännän klitorista. Molemmat, isäntä ja emäntä, seurasivat pariskunnan rakastelua. Tämä kiihotti heitä entisestään ja he laukesivat yhtä aikaa. Myös Laura ja Akseli olivat kliimaksin partaalla. Laura sai rajuna orgasmin, joka sai myös Akselin laukeamaan. Laura tunsi, kuinka nesteet valuivat hänen sisällään. Isäntä ja emäntä istuivat edelleen sylikkäin ja isännän nesteet valuivat pitkin kalun vartta. Kaikki neljä olivat uupuneita. Kun tilanne oli hieman rauhoittunut, niin Akseli kysyi: “No, kelpaako?” “Kyllä kelpaa.” Isäntä vastasi ja emäntä nyökytteli myös myöntymisen merkiksi. Akseli ajatteli, että testi taisi mennä läpi ja heidän yhteinen loppuelämänsä Lauran kanssa voisi nyt alkaa. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KIRAHVI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Väsyttää tämä pimeys!
17 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Kun Trump oli viimeksi presidentti, se oli ensimmäinen kerta kylmän sodan jälkeen, jolloin Venäjä ei hyökännyt yhteenkään naapurivaltioonsa."
40 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Lihakeskusliiton toimitusjohtaja ihmettelee, miksi Yle esitteli yhden aktivistin väitteitä pääuutislähetyksessään useiden minuuttien ajan."
Tänään 17:13
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Halonen ei paljon arvosta Suomea eikä suomalaisia
Tänään 17:13
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Erkki Tuomiojan (SDP) mielestä Siomen armeija on uhka Suomen demokratialle
Tänään 16:57
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Vasemmiston aiheuttaman uhan takia Etelä-Koreaan jouduttiin julistamaan poikkeustila
Tänään 16:36
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Koska huomenna ei tuule sähkö maksaa ennätyspaljon
Tänään 16:29
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
voiko vatutukseen kuolla?
Tänään 15:26
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1073
Started by vierailija
Eilen 10:39
Luettu: 2K
Aihe vapaa
2.
Purra puolustaa natsikulkueeseen osallistuvia edustajia
Started by vierailija
Sunnuntai klo 14:49
Luettu: 568
Aihe vapaa
3.
Työn tekeminen eläkeikään asti ahdistaa nuoria naisia
Started by vierailija
Eilen 12:16
Luettu: 563
Aihe vapaa
4.
Perunat kallistuneet noin 60%, ohjauskorko on 21% ja voipaketteihin on asennettu hälyttimet varkauksien takia = Venäjän 🇷🇺 talous nyt 😂
Started by vierailija
Sunnuntai klo 09:25
Luettu: 423
Aihe vapaa
5.
Kyllä Suomen demarit ovat täyspöljää sakkia.
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:35
Luettu: 377
Aihe vapaa
6.
"Jussi Halla-aho kommentoi kuumana käyvää 612-keskustelua – ”Tästä näyttää vallitsevan kahdenlaista tulkintaa”"
Started by vierailija
Eilen 13:12
Luettu: 373
Aihe vapaa
7.
"Saksassa leviää huoli Venäjän hyökkäyksestä – Salattu suunnitelma vireillä" 😱
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:50
Luettu: 298
Aihe vapaa
8.
Meidän pihalla on kissa!
Started by -roosaruusa-
Sunnuntai klo 10:38
Luettu: 278
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Olisitko uskonut, että Venäjä muuttuu taas Neuvostoliiton kaltaiseksi?
Latest: vierailija
2 min sitten
Aihe vapaa
2.
Voisiko joku viitseliäs avata mulle tästä IS extran ruumiinavausjutusta
14 min sitten
Aihe vapaa
3.
Voidaanko köyhyys poistaa? Ei, koska rikkaat tarvitsevat köyhiä rikastuakseen lisää
16 min sitten
Aihe vapaa
4.
Halonen ei paljon arvosta Suomea eikä suomalaisia
17 min sitten
Aihe vapaa
5.
Väsyttää tämä pimeys!
17 min sitten
Aihe vapaa
6.
APOTTI-tietojärjestelmän osaajat
19 min sitten
Aihe vapaa
7.
Antti88 ilmoittaa lopettaneensa heilauksen
Latest: Johnny Appleseed
21 min sitten
Aihe vapaa
8.
"Lihakeskusliiton toimitusjohtaja ihmettelee, miksi Yle esitteli yhden aktivistin väitteitä pääuutislähetyksessään useiden minuuttien ajan."
Latest: Johnny Appleseed
23 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Kartano-trilogia osa 3
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu