Karppiruokaa allergikolle,mitä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Aloittelin hilkattain karppausta ihan oma pääni mukaan, aiheeseen kuitenkin tutustuneena jonkin verran mutta ongelma on se että mitä syön kun maha huutaa nälkää...

Olen allerginen kaikille vihanneksille ja melkein hedelmillekin, en voi syödä kun lähinnä kurkkua ja banaania.

Olen saanut niukalla ruokavaliolla pois 4kg nyt

Vähän vaikea sanoa, kun et kerro tarkemmin allergioista. Mites kesäkurpitsa - käykö se? Kukkakaali?
Tutustupa vähän tarkemmin aiheeseen - ei nälän kuulukaan pelkällä kurkulla kaikota.

Banaani ei siihen ruokavalioon sovi.

Hedelmiä ei karppauksessa syödäkään ja hyvin onnistuu myös ilman vihanneksia. Jotain vitamiinilisää kyllä söisin jos olisin sinä... Sisäelimissä on paljon vitamiineja, niitä söisin. Käykö peruna? Sitä voi käyttää jonkun verran (hiilaria 12g/100g) ja laittaa sekaan paljon voita. Ja sitten esim. maksaa kermakastikkeessa.

Entäs käykö marjat? Turkkilainen jogurtti marjoilla ja kermalla on todella hyvää. Itse syön usein aamupalaksi munia ja pekonia + teetä kermalla. Jos sulla ei ole laihdutustarvetta enää, voit juoda teetä runsaalla kermalla muutaman kerran päivässä niin saat helposti nostettua kaloreita.

Marjoista käy mustikka muita en voi syödä missään muodossa. Korvaan teen kahvilla kosla en pysty kavia lopettamaan saatikka vähentämään. Olen juonut kahvia 2v asti :)

Munaa ja pekonia olen syönytkin.

Hedelmiä ei karppauksessa syödäkään ja hyvin onnistuu myös ilman vihanneksia. Jotain vitamiinilisää kyllä söisin jos olisin sinä... Sisäelimissä on paljon vitamiineja, niitä söisin. Käykö peruna? Sitä voi käyttää jonkun verran (hiilaria 12g/100g) ja laittaa sekaan paljon voita. Ja sitten esim. maksaa kermakastikkeessa.

Entäs käykö marjat? Turkkilainen jogurtti marjoilla ja kermalla on todella hyvää. Itse syön usein aamupalaksi munia ja pekonia + teetä kermalla. Jos sulla ei ole laihdutustarvetta enää, voit juoda teetä runsaalla kermalla muutaman kerran päivässä niin saat helposti nostettua kaloreita.

karpatessa ei syödä perunaa ja vaikka laihduttaisi niin sitä kermaa, yms. saa käyttää. kaloreillahan ei karpatessa ole merkitystä samassa mielessä kuin virallisterveellistä syödessä.

Yhteistyössä