Karppeja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Neuvokaas, haluisin jotain herkullista jälkkäriä, ohjeita löytyy kyl karppisivuilta mut mikä olis kokeilemisen arvoinen eli hyvää?
Suklaanhimo on niin suuri.. tekis mieli hakea maitosuklaata kaupasta levy ja kietasta naamariin kertahulauksella =O

Mitä hyvää mulle nyt äkkiä mikä olis mahdollisimman sallittua karppaajalle?

Kiitos vinkistä, voi olla hyvää =)
Harmi kun ei taida olla nyt karppeja linjoilla, olisin kysynyt ideoita äitienpäivän kahvipöytäänkin et sais jotain millä herkutella hyvällä omatunnolla, toki aijon sortua myös kakkua maistamaan lusikallisen tai pari =)

Karpin sivuilta ainakin se mutakakku on hyvää, sen kans vaikka viel kermavaahtoa ;) Jos pähkinävoista tykkäät, niin ite otan pari lusikallista sitä välillä "makean" vai minkä lie himoon.....

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Neuvokaas, haluisin jotain herkullista jälkkäriä, ohjeita löytyy kyl karppisivuilta mut mikä olis kokeilemisen arvoinen eli hyvää?
Suklaanhimo on niin suuri.. tekis mieli hakea maitosuklaata kaupasta levy ja kietasta naamariin kertahulauksella =O

Mitä hyvää mulle nyt äkkiä mikä olis mahdollisimman sallittua karppaajalle?

Se mutakakku. Se ensinnäkin onnistuu takuuvarmasti ja siitä saa tosi juhlavaa vaikka kermavaahdolla ja sokerittomalla hillolla. Itsellä on jostain ihmeen syystä saatava sen kanssa aina puolukkahilloa :p

Mä karppaan ja kyllä sitä voi poikkeustapauksissa vähän herkutella. Mulle menee välillä kokonainen levy maitosuklaata, syön muuten karpisti sen päivän aikana. En oo ainakaan vielä lihonnu.

Yhteistyössä