oon joskus sile sivuilla käynytkin ja pää meni ihan pyörälle.... liian paljon asiaa..Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:Kipase karppaus.info sivuil nii huomaat![]()
onko kilot pysyny poissa?Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:miten niin monimutkaista?
erittäin yksinkertaista se mielestäni on kun on vaan yks asia mikä pitää tiedostaa:karsii hiilihydraatit pois ruokavaliosta.
hiilihydraattien määrä riippuu ihan susta. atkinsin dieetin alkuvaiheessa se on 20g päivässä.
kilot putoo nopeemmin kun muissa dieeteissä ja nälkää ei tarvi nähdä.
mun saldoni oli -17kg 3kk
pysy ne reilu kaksvuotta kunnes tulin raskaaksi ja kakskertaa peräkkäin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko kilot pysyny poissa?Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:miten niin monimutkaista?
erittäin yksinkertaista se mielestäni on kun on vaan yks asia mikä pitää tiedostaa:karsii hiilihydraatit pois ruokavaliosta.
hiilihydraattien määrä riippuu ihan susta. atkinsin dieetin alkuvaiheessa se on 20g päivässä.
kilot putoo nopeemmin kun muissa dieeteissä ja nälkää ei tarvi nähdä.
mun saldoni oli -17kg 3kk
Riippuu siitä, miten karppaat. Jos aiemmin ruokasi on koostunut suureksi osaksi riisistä, pastasta ja perunasta eli edullisista raaka-aineista, karpatesa voi käydä niin, että ruokalaskusi nousee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:karppaus kallista
Etkö sä syö muuta lihaa kuin kanaa? Ei sillä, että pitäisi, ihmettelen vain, että etkö sä kyllästy siihen?Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:en mä nyt tiiä onko se kallista. tai ruoka nyt on ylipäätään kallistunu paljon,mutta silti.
halvemmaks se tulee kun ulkona syöminen..=)
jokapäivälle ostan esim. kanasuikaleita tai fileitä. ne maksaa n.4? kpl niin kuukautta kohden se tekee 112? sit kasvikset tekee kuussa 56? kermat yms. jos jokapäivälle laskee niin on kans sen n.56? eli 224? mitä sit muuta haluu syödä ni ne siihen päälle.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel