E
Epätoivo iskee
Vieras
Eli ongelma on tämä: Olen karpannut nyt kolmisen kuukautta ja pari kuukautta sitten alkoi hiuksia lähteä. Varsinkin suihkussa niitä irtoaa kerralla aina tukoittain. Muutenkin hiukset on erittäin kuivat, hamppumaiset ja elottomat. Kiilto on tipotiessään. Onko mulla joku puutos ja jos niin mikä? Onko muille käynyt näin? Mitä mun pitää alkaa syödä että tämä loppuu?? En tietysti voi olla varma että liittyy tuohon karppaukseen mutta siltä se vahvasti tuntuu.
Hb otettiin juuri, oli 136 eli anemiasta ei ole kyse. Lihaa en syö enkä kanaa. Kalaa, munia ja maitotuotteita kyllä. Purkista syön monivitamiinia, D3:sta n. 50 mikrog/päivä, Bioteekin E-epa+dha:ta ja vielä lisäks B-vitamiineja. Olen käyttänyt System 4 sarjan shampoota ja hoitoainetta jo pitkään.
Niin ja imetän, vielä aika reilusti, mutta lapsi on jo 1v 3kk eli mistään imetykseen liittyvästä hiustenlähdöstä ei ole kyse. Se oli ja meni kun vauva oli 2kk-6kk.
Osaisiko joku arvailla mistä voi olla kyse? Olisin kiitollinen avusta.
Hb otettiin juuri, oli 136 eli anemiasta ei ole kyse. Lihaa en syö enkä kanaa. Kalaa, munia ja maitotuotteita kyllä. Purkista syön monivitamiinia, D3:sta n. 50 mikrog/päivä, Bioteekin E-epa+dha:ta ja vielä lisäks B-vitamiineja. Olen käyttänyt System 4 sarjan shampoota ja hoitoainetta jo pitkään.
Niin ja imetän, vielä aika reilusti, mutta lapsi on jo 1v 3kk eli mistään imetykseen liittyvästä hiustenlähdöstä ei ole kyse. Se oli ja meni kun vauva oli 2kk-6kk.
Osaisiko joku arvailla mistä voi olla kyse? Olisin kiitollinen avusta.