V
vieras
Vieras
Kauanko olet karpannut ja paljonko painoa on pudonnut? Entä mitä "karppauslinjaa" noudatat? Nyt kaikki karppaajat, tuuppikaa mua vähän!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta kysyn:mitäs sitten syödään jos valkoiset jauhot,pasta,riisi,peruna jätetään pois?
ja sokeri,niin ihan pelkkä puhdas sokeriko?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta kysyn:mitäs sitten syödään jos valkoiset jauhot,pasta,riisi,peruna jätetään pois?
![]()
täysjyvää ite syön ainakin(ja pastoissa löytyy täysjyvää ja leivissä 100% ruikkaria )..siis en ole totaalikieltäytyjä hiilareissa..
Alkuperäinen kirjoittaja tilda harmailee:Käy katsomas täältä... tossa on aika hyvin se, mitä saa syödä..
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta kysyn:mitäs sitten syödään jos valkoiset jauhot,pasta,riisi,peruna jätetään pois?
![]()
täysjyvää ite syön ainakin(ja pastoissa löytyy täysjyvää ja leivissä 100% ruikkaria )..siis en ole totaalikieltäytyjä hiilareissa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tilda harmailee:Käy katsomas täältä... tossa on aika hyvin se, mitä saa syödä..
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
Joo, mä tilasin jo sen Karpin keittokirjan ja siinä oli nuo samat. Mulle on vaan ihan epäselvää, että kuinka paljon just niitä hitsin hiilareita on missäkin ruuassa. Saako alakarppaaja syödä tummaa riisiä vai tuleeko siitä paljon hiilareita, eikö nekin kannattaisi "säästää" muihin ruokiin?
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Hyväkarppi heinäkuusta asti (hiilarit 50-60g) -17kg Bmi 27,6->21,8
=)
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:kertokaas nyt tyhmälle että mitäs tää mahtaa tarkottaa. kun mun ukko on sitä täs nyt miettiny.. ja tekeekö se teistä kuin kiukkusia????