Karppaamisesta (älkää aukaisko ne, joita ei saa kysymyksillö vaivata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karppaaja

Vieras
Olen aika uusi, mielenkiinnolla tässä olen ja yritän syödä tuon 20-30g hiilareita päivässä.

Minkälaisia kokemuksia teillä naisilla? Paljonko pudonnut, missä ajassa?

Täällä pyörii varmasti paljon tästä aiheesta ja samoja kysymyksiä, mutta kiitän suuresti jos joku ja jotku jaksaa taas vastailla. :)

Ite olen 171cm/79kg ja toiveena pudottaa 15kg.

ps. Minkälaisia viikko ruokalistoja teillä on?

Olen ketokarpannut 9 päivää, paino tippunut 5 kg :D mutta pudotettavaa on kymmeniä kiloja... (lähtö 163/98)

Ketoosi vei makeanhimon ja tänäänkin aamupalan jälkeen nälkä tuli vasta alkuillasta.

Mulle paras aamupala on pekoni ja munat, sillä nälkä pysyy pois pisimpään. Ruokaideoita otan karppien nettisivujen resepteistä ja karppireseptikirjasta, esim. tänään kaali-jauhelihapihvit ja sienisalaattia :)

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22032638:
Olen ketokarpannut 9 päivää, paino tippunut 5 kg :D mutta pudotettavaa on kymmeniä kiloja... (lähtö 163/98)

Ketoosi vei makeanhimon ja tänäänkin aamupalan jälkeen nälkä tuli vasta alkuillasta.

Mulle paras aamupala on pekoni ja munat, sillä nälkä pysyy pois pisimpään. Ruokaideoita otan karppien nettisivujen resepteistä ja karppireseptikirjasta, esim. tänään kaali-jauhelihapihvit ja sienisalaattia :)

Hyvin on sulla lähtenyt jo! Upeaa!! :):)

Olen alakarpannut toukokuun alusta ja painoa on lähtenyt n. 12kg. Nyt olen ollut jumissa kohta kuukauden. Toistaseksi ei ole ollut intoa ottaa ketoosia. Kyllä tämä tästä, kunhan vaan malttaa. Katsopa haulla täältä Karppaajien tsemppiketju, siinä on paljon ruokavihjeitä ja muuta hyödyllistä.

Mulla ei ole mitään ruokalistoja, pari päivää kerrallaan suunnittelen eteenpäin, en aina edes sitä.

Yhteistyössä