KARPPAAJAT,kuntoiletteko,kiinteytättek? ? ja miten paljon syötte? mites ketoosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittelija"

Vieras
oon karpannut nyt reilu 3 viikkoa..
alussa söin enemmän.. pekonimunakasta,kurkkua aamulla. ruoaksi lihaa/kalaa/kanaa ja vihanneksia ja iltapalaksi metukkaa juustolla ja välillä suolapähkinöitä ja suklaata lisäksi..
nyt oon toipunut mahataudista,ja tuli vedettyä toipumispäivänä dumleja,sipsiä,limua ja vaaleeta leipää.. se ei kuitenkaan onneks nostanut painoa, vaan mahataudista lähti pysyvästi 1,5kg..

yhteensä mulla on siis lähtenyt nyt 7,4kg..pituus 158cm ja paino nyt 74,6kg.

mutta kun nyt ei oo pahemmin ollut nälkä, oon syönyt aamulla pekonimunakasta ja päivällä ehkä pari metukkapalaa ja illalla vasta nälkä..jollon tonnikalasalaattia tai lärpäkkeitä tai jotain.. onko ok et syö noin vähän? pitäskö vaan yrittää "väkisin" syödä jotain enemmän/useammin?

kahvia juon 3-4 kuppia päivässä..onko se pahasta?

liikutteko/lenkkeilettekö kuinka?
ite oon aatellut et alkaisin lenkillä käymään ja ostan kuntovanteen ja kahvakuulan.. onko näistä kokemuksia?
vaatekoko on pienentynyt jo 1-2 kokoa..löllöä kyl löytyy mahassa ja pepussa sekä nää allit..mitä pitäs kiinteyttää

niin ja toi vesi ja vichykin vähän kyllästyttää, juotteko light limuja?

Karpata voi niin monella tapaa, mutta ruokavaliohan se on, eikä liikunta liity siihen. Toki liikuntaa pitäisi harrastaa mutta kyllä ilman sitäkin laihtuu.

Oletko ymmärtänyt että karppaukseen kuuluvat myös kasvikset? Sinulta ne puuttuivat lähes kokonaan. Alussa on ok pitää tiukempi hiilarilinja jolloin kasviksia on vähemmän mutta sitä ei kannata jatkaa kauan. Se on väärä tapa karpata.

Ja suklaa kuuluu olla harvinainen herkku, ja silloinkin mahd. tummaa suklaata, ei siis mitään marketin "tummaa".

tiedän et kuuluu kasvikset, alussa söinkin kurkkua ja ruoan kanssa kasviksia/vihanneksia.. nyt on kyllä jäänyt syömättä..täytyy vaan yrittää päivällä edes syödä se kunnon ruoka.. tummaa suklaata löytyy kaapista ja ihan lidlin jotain 81% ja se on pahaa, en pysty syömään ees yhtä palaa kunnolla.. niimpä oon sit syönyt jotain n.70% ja pandan hurmaavaa tummaa.. mun on niin vaikee luopua suklaasta, mut ei sitä oo siis tän karppauksen aikana mennyt kuitenkaan kun 2 levyä yhteensä.. kun ennen tuli syötyä helpostikin se levy marabouta päivässä :D

Mä en ymmärrä tota pekonin- ja metukansyönti-intoa ollenkaan. Miksi syöt niitä? Jos sulla on noin paljon ylipainoa, laihduta hyvä ihminen kasviksilla ja lihalla/kanalla/kalalla ja jätä vaan pastat, leivät, riisit ja potut syömättä.

Saat kyllä mahasi aika nopeasti jumiin noilla syömisilläsi. Niitä kasviksia pitäisi ihan oikeasti syödä PALJON, että saat kuituja ym. tärkeää.

Yhteistyössä