Karppaajat hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätoivoinen"

Vieras
Heippa plussalaiset karppaajat, olen nainen 162/67 ja pieni painonpudotus ei siis tekisi pahaa minullekkaan, pudotettavaa olisi noin 10kg ja nyt tahtoisinkin tietää mitä tulee syödä karpatessa, tahdon siis selkeän listan tähän tapaan:
Saat syödä
-Lihaa
-Juureksia
-jne jnejne

VAIN ruokia joita saa syödä, ja en haluan vastaukseksi vähähiilihydraattisia ruokia vaan selvän listan tai ei tule mitään tästä yrityksestä se on varma.

Sitten niitä liikuntavinkkejä myös, eli minun tulee kyllä ulkoiltua 2-4 tuntia päivässä sillä meillä on kaksi koiraa ja puisto-ikää lähtelevä lapsi, mutta riittääkö pelkkä kävely? Varsinkin kun se ei erityisen tehokasta ole pysähtelevien ja merkkailevien koirien kanssa.

On helpompi listata mitä EI saa syödä:

-peruna
- vilja
-maissi
-sokeri
-pasta
-riisi
-leipä

Itse Syön esim tänään.

Aamupala: smoothie jossa rahkaa, sokeroimatonta mehukeittoa ja mustikoita lisäksi kuppi kahvia ja pala 70% tummaa suklaata
Lounas: lohi salaatti (eiliseltä Jäi lohta)
Päivällinen: revittyä possua ja coleslawia
Iltapalaa en välttämättä syö, mutta jos syön saatan ottaa suolaamattomia pähkinöitä :)
Vettää juon paljon.

Itsellä liukunta on: kävelen töihin 20 min per suunta Sen lisäksi käyn 2-3 kertaa viikossa lenkillä josta osan hölkkään ja iltaisin tv:n edessä jumppaan punttien kanssa. :) laitumunen näkyy puntarissa ja housut eivät enää purista, karppausta takana vasta 3 viikkoa ja painoa lähtenyt pariasataa grammaa vaille 5 kg :) niin ja teen seisomatyötä 5 päivää viikossa 6-10,5 tuntia :)

Lisätietoa löytyy karppaus.info sivustolta, sieltä löytyy foorumilta myös liikunnasta. Sitten jos hyvin käy ja alan odottamaan esikoista niin lisään täysjyvävehnää ruokavalioon ja vaihdan varmaan stevian tavalliseen sokeriin. Eli minusta tulee hyväkarppaaja :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä