Karppaajat, hohoi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mua alkoi oikeasti kiinnostaa tuo karppaus ja varmaan voisin itsekin googlettaa asiasta lisää, mutta kysynpä nyt täältä kuitenkin, kun täältä yleensä saa asiaan kuin asiaan nopeimmin vastauksia =)

Eli mun kysymykseni koskee siis karppaukseen siirtymistä. Mulla on aamulla alhainen verensokeri, vain hieman yli 2. Yleensä kiskaisen kotoa lähteissäni lasillisen tuoremehua ja syön myslipatukan (jos sitäkään) viipottaessani bussipysäkille. Työmatkalla nappaan jostain kahvilasta mukaani sämpylän, jonka syön kera mukillisen kahvia päästessäni toimistolle (noin klo 9:30). Lounas jää 2-3 kertaa viikossa kokonaan väliin ja usein ostankin aamiaissämpylän sijasta täytetyn patongin, josta riittää niin aamukaffeelle kuin lounaaksikin. Lounasaikani on yleensä klo 13-14. Tulen töistä kotiin yleensä noin klo 20, pari kertaa viikossa myöhemmin, joskus vasta puolenyön jälkeen. Ruuan saan normaalisti valmiiksi klo 21-22.

En juurikaan syö lihaa, kalaa kylläkin. Kasviksia, maitotaloustuotteita ja viljoja menee. Jos nyt siirtyisin karppaajaksi, päivärytmini ei muutu ja syötävät pitää illallista lukuunottamatta saada bongattua take away, miten mun pitäisi homma hoitaa? Hyvin monet vakuuttavat karppauksen olevan kaikinpuolin hyvä juttu, mutta mä en ole vielä keksinyt, mitä mä sitten syön päivän aikana :o Eväitä en ala raahaamaan mukanani, mulla on ihan tarpeeksi raahattavaa muutenkin.

sämpylää hakieassasi voit ottaa sen salaatin.. :) eli ei leipää sen syöt sitten lounaaksi.
www.karppaus.info sieltä löytyy hyvin kaikkea infoa..
http://www.scd-fi.info/2recipes/indexa.html tuolta löytyy kanssa jotain, mutta kaikki ei oo hiilarittomia.
nyt ei aivot näin aamulla oikein toimi.. :ashamed:

Juu, vähän kun laskee niitä hiilareita ja katsoo finelin sivuilta määrät, hyvä tulee - tuollakinjotain siitä:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/elaine.html

Yhteistyössä