Karppaajat hei :) Olis kysymyksiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kauanko ootte karpannut ja paljonko on lähteny?
Mikä oli bmi alottaessa ja mitä se on nyt?
Ja mikä on olo ja mistä teille tulee motivaatio laihduttaa?

Mä oon karpannut nyt 3kk ja painoa lähtenyt 8.2kg. 6.8kg jäljellä tavotteeseen ja siitä haluaisin vielä painua alas, mutta ekaks nyt paino alle 70kg mielellään.

Bmi oli alottaessa 30.1 ja nyt 27.1 :)

Motivaatio tulee nykyään omasta pudotuksesta. On aivan loistavaa mennä aamulla vaa'alle ja tajuta että hei, taas on menny kilo alas :D Ja sitten ne ennen ja jälkeen kuvat, oi kyllä ne auttaa paljon ainaki sillon ko paino jumittaa paikallaan. Ja isoin asia minkä olen oppnut on kärsivällisyys :D

Hienoa :) kerro päivän esimerkkisyömiset! Mitä eilen, mitä tänään. Minua aina kiinnostaa toisten syömiset!

Karppasin v. 2008 vai oliko se 2009 (?) alussa parisen kuukautta ja paino tippui 8kg. Jostain syystä lopetin sen vaikka siitä tuli muutenkin hyvä fiilis.

Ajattelin nyt pikkuhiljaa aloitella uudelleen kun olen työpaikallani nähnyt sen tuomia hyviä muutoksia työkavereissani ;)

Vuoden alusta olen tiputellut painoani jo 5,3 kg ihan syömällä "sekaruokaa" ja nyt maanantaina alan siirtymään pikkuhiljaa vhh:lle.

Tsemppiä loppukilojen pudotukseen, hienosti sulla menee!!

No eilisen syömisiä on paha sanoa kun mä en syönyt ku appelsiinin :D

Mut edellispäivänä:
Kananrintafile (natural) ja maustoin grillimausteella, paistoin 100g wokvihanneksia suuressa voissa :D kananmuna ja juustoa

päivälliseksi tonnikalaa öljyssä 1prk ja feta- valkosipuli purkista muutama feta ja valkosipuli.

Iltapalaksi: Dippikastiketta ja paprika, juusto ja makkara tikkuja :D

Tiukalla kuurilla olen kamalien repsujen takia ja tuntuu taas auttavan :D