Karppaajat, auttakaas vähän aloittelijaa!

02.05.2008
993
0
16
Olen kyllä lueskellut tuota karppausinfoa, mutta ihan kaikkeen en ole löytänyt vastausta. Eli, mites te ootte hoitaneet lasten ruokailun? Lapsethan kuitenkin hiilareita tarvitsevat... Mä ajattelin että jos lapset söis saman lämpimän ruuan kun me aikuisetkin, mutta aamu, väli, ja iltapalat olis sitä normaalia, leipää ja jugurttia ja hedelmiä?

Ja sitten oon sitä miettinyt, että lähteekö normaalipainoseltakin kiloja? Mä en haluis laihtua ollenkaan, ihan maksimissa sais lähtee 3-4kg.

Entä mitä yleensä syötte aamiaiseks?

Tää on nyt toinen päivä kun karpataan miehen kanssa, olo on vähän sellainen heikko, huimaa ja suussa maistuu pahalta ja janottaa kovasti... Onko normaalia?

Kiitoksia jos joku jaksaa vastailla :flower:

Minun karppaus tökkäs lähinnä siihen et en voinu täyspäisesti yhdistää omaa ruokailua perheen ruokailuun. Koin sen liian vaikeaksi.
Ja toisekseen koettiin me miehemme kans et meidän perheelle sopii paremmin kiloklubin juttu jota pystyy paremmin soveltaa tän sakin kans.

Ja joo on se normaalia et olo on heikko.

Lapsille ja miehelle keitän kyllä potut yms. ja aamupalaksi syön rahkaa, maitoa ja marjoja ja tehosekottimeen eli juotava pirtelö. Voi laittaa leseitä tai hiutaleita mukaan ellei ole kovin tiukka karppi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun karppaus tökkäs lähinnä siihen et en voinu täyspäisesti yhdistää omaa ruokailua perheen ruokailuun. Koin sen liian vaikeaksi.
Ja toisekseen koettiin me miehemme kans et meidän perheelle sopii paremmin kiloklubin juttu jota pystyy paremmin soveltaa tän sakin kans.

Ja joo on se normaalia et olo on heikko.

No mä ajattelin että esim. tänään syödään jauhelihapihvejä ja salaattia, siihen keitän sitten lapsilla muutaman perunan seuraksi.

Yhteistyössä