karppaajat! arvostelkaa syömiseni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aamiainen:
2 munaa 0hh
1dl kinkkusuikaleita 4hh
-> munakas
4 siivua juustoa 0hh
2 kuppia kahvia

lounas:
200g kasviksia 8,4hh
100g raejuustoa 3,5hh
6 siivua juustoa 0h
broilerkastike 8hh

illallinen:
100g kasviksia 8,1hh
kevyt jauhelihaa 0hh
jäävuori salaattia runsaasti
kahvi

iltapala
mansikkarahkaa 5,5hh
1 suklaapala tummaa suklaata (olisko 2hh?)

yhteensä 39,5 hh

Vielä kun tietäs että kuinka paljon mansikkarahkaa?, mitä kasviksia, juustoa jne?

Mut noin kommenttina voin sanoa, että kasviksia enemmän, hyviä rasvoja (missä)?, onko rasvaa tarpeeksi? Proteiinia näyttäisi olevan hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Vielä kun tietäs että kuinka paljon mansikkarahkaa?, mitä kasviksia, juustoa jne?

Mut noin kommenttina voin sanoa, että kasviksia enemmän, hyviä rasvoja (missä)?, onko rasvaa tarpeeksi? Proteiinia näyttäisi olevan hyvin

pakastealtaasta, suikalekasvisia. rahkaa söin jälkiruoka kulhollisen

Tyydyttyneitä rasvoja lähes 50 % ja kuitua noin 3 osa siitä päivittäisestä suosituksesta. Lisäksi kasviksia alle suositusten. Tarkastele vielä vaikka kiloklubin avulla.....parannettavaa on, mutta hyvä alku!

Tyydyttyneitä rasvoja lähes 50 % ja kuitua noin 3 osa siitä päivittäisestä suosituksesta. Lisäksi kasviksia alle suositusten. Tarkastele vielä vaikka kiloklubin avulla.....parannettavaa on, mutta hyvä alku!

mä en millään kiiloklubilla laihduttele kuin karppauksella...

juustossa 24% rasvaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Öö, ei kiloklubi ole mikään "laihdutusdieetti" vaan apuväline esim. karppaukseen...

voisitko neuvoa miten päivääni parantaisin? vielä ehtii :)

No siinä sä menetät paljon, koska kiloklubin avulla saat laskettua helposti kaikki ravintoaineet ruoasta ja seurattua esim. sitä, että ruokavalioosi kertyy oikea määrä oikeanlaisia kasviksia. Kiloklubi ei ole mikään dieetti.

Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:
Enemmän rasvaa! Vähintään 100 g päivässä. Mielellään voita ja kermaa. Ja kevyt jauhelihat pois!

mihin mä voita tai kermaa laitan? kermaa on rahkassa!
mitä vastaavaa kevyt jauhelihan tilalle??

Ihan sika-nauta käy. Laita syömiset fineliin. 80 % energiasta ois hyvä tulla rasvasta, 10-15 % proteiinista ja loput hiilareista. 1 g/tavoitepainokilo proteiinia riittää, liika proteiini ei oo hyvä.

Enemmän rasvaa! Vähintään 100 g päivässä. Mielellään voita ja kermaa. Ja kevyt jauhelihat pois!

mihin mä voita tai kermaa laitan? kermaa on rahkassa!
mitä vastaavaa kevyt jauhelihan tilalle??

Ihan sika-nauta käy. Laita syömiset fineliin. 80 % energiasta ois hyvä tulla rasvasta, 10-15 % proteiinista ja loput hiilareista. 1 g/tavoitepainokilo proteiinia riittää, liika proteiini ei oo hyvä.

Ainii, www.fineli.fi tonne syötät ruuat.

Mun mielestä liian vähän kasviksia, oikeanlaisia rasvoja saa kun esimerkiksi lisää salaattiin oliiviöljyä. Kevytjauhelihan voi vaihtaa ihan tavalliseen naudan jauhelihaan, ja voita ja kermaa voi käyttää vaikka jauhelihakastikkeen tekoon.