Karpit, auttakee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mymmeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mymmeli"

Vieras
Lasketteko kaloreita? Eli minkä verran saa päivässä syödä "karppiruokaa", voiko syödä liikaa ja siksi paino ei laske vaan jopa nousee?

Olen vasta neljättä päivää 20-50g hiilarilaskuissa, mutta aloin tuota miettimään, kun en löytänyt vastausta karppisivustoilta...

Entä juotteko kaiki vissyjä, ja kuinka paljon pvässä ja mitä merkkiä?

Esimerkki päiväni:

Aamupalalla turkkilaista jogurttia, mustikoita, ripaus makeutusainetta.

Lounaalla kanapihvi voissa paistettuna, salaattia ja uunijuureksia.

Välipalana kinkkujuusto "möttönen" ja pari desiä kermavaahtoa+mustikoita.

Päivällisellä jauhelihamössöä ja uunijuureksia.

Iltapalla 2 mantelileipää metwurstilla ja kurkulla+tomaatilla.

Lisäks yritän sen 2l ainakin juoda vettä.

Syönkö liikaa?

No mulla jää väkisinkin kalorit 1000-1500 pintaan yleensä, koska rasva pitää hyvin nälän. Oma esimerkki tältä päivältä:

Aamulla 1,5 dl kreikkajugua ja leipäjuustopala
Päivällä wok jossa vihanneksia, katkarapua ja tonnikalaa, sen seuraksi juustoja
Jälkkäriksi kourallinen pähkinöitä

Siinä on 1000 kcal. Iltapalaksi ehkä joku leikkelesiivu, jos vielä nälkä tulee.

ei tarvitse karpatessa laskea kaloreita. mikäli epäilee syövänsä liian vähän niin sitten on tietysti hyvä tarkastaa että kaloreita tulee tarpeeksi. minä laihdutin 15kg syömällä kaloreita n. 2500.

Ok, kiitos vastauksista! Tuo on totta, että tällä ruokavaliolla pysyy nälkä loitolla ihan erilailla. Ennen korvasin usein kiireessä aterioita leivällä ja sokeripitoisilla herkuilla ja tuntuu, että nälkä oli koko ajan! Nyt olen ollut kotona nämä päivät joten ehkä kokeilunhalusta ja tekemisen puutteesta on tullu syötyä noinkin paljon, töihin ja arkeen palatessa varmaan jää ainakin tuo välipala pois listalta.

Mutta olo on hyvä ja 4 päivän jälkeen farkut ei kiristä, turvotus ja nesteet poistuneet! Vaakalle en tiedä viittinkö vielä mennä, petyn jos ei olekaan mitään tapahtunut, kärsimätön kun olen :)

Yhteistyössä