M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä menen kohta röökin kautta limua hörppäämään ja sitten nukkumaan :saint: On ollut jo piiiiiiiiiiiiiiiiitkäperjantai.
Alkuperäinen kirjoittaja O:Mä aloin kattoo tän päivän American Idolia.. Nukkumaan kyl vois mennä, ihan siltä varuilta jos mul sattuu oleen polttarit huomen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä menen kohta röökin kautta limua hörppäämään ja sitten nukkumaan :saint: On ollut jo piiiiiiiiiiiiiiiiitkäperjantai.
Ei saakeli nyt nukuta |O
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja O:Mä aloin kattoo tän päivän American Idolia.. Nukkumaan kyl vois mennä, ihan siltä varuilta jos mul sattuu oleen polttarit huomen![]()
Onnea, ihan siltä varalta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tai jos menis pelaaman mun lempparipelia, bombermania![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Päätön, armaani? Tuo kuulostaa ihan joltain muulta kun kohtuulliselta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:![]()
![]()
![]()
no miltäs se kuulostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:![]()
![]()
![]()
no miltäs se kuulostaa
Anteeksi tuttavallisuuteni![]()
Miullon tapana puhua noin
Leffa kuulostaa yhtä tylsältä kun miun elämä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä se on, just kerkiää sulle vastailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tai jos menis pelaaman mun lempparipelia, bombermania![]()