Karmivan tylsää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kolmosen elokuva oli muistaakseni ihan kohtuullinen
Riddickin aikakirja (K15)
MTV3 Klo: 23.00 Pvm: 02.04.2010
Etsintäkuulutettu furiani Riddick on ajojahdin kohteena välillä jäisillä, välillä tulisilla planeetoilla. Palkkiometsästäjien lisäksi kintereillä ovat nekromangit, jotka ovat mustanpuhuvaa, ikävää, intergalaktista joukkoa. Nekromangit kiertelevät planeettoja tarkoituksenaan käännyttää kaikki asukkaat kaltaisikseen. Vastustelijat tapetaan. Systemaattisen tuhoamisen syyksi paljastuu vanha ennustus. Tapahtumien taustalla vaikuttavat uskollisuus aatteelle ja rakkaus. Toimintaelokuvan mykistävän hienot näkymät ja taidokas puvustus

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mä menen kohta röökin kautta limua hörppäämään ja sitten nukkumaan :saint: On ollut jo piiiiiiiiiiiiiiiiitkäperjantai.

Ei saakeli nyt nukuta |O

Nää jutut alkaa menemää jo ihan tähän, että mä tirskahdan tässä näytön ääressä vähän väliä ja sitten se hihitys jää päälle, eikä viittis enää räkättää kun västäräkki..Lapset meinaan nukkuu ja koira kattoo jo epäilevästi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja O:
Mä aloin kattoo tän päivän American Idolia.. Nukkumaan kyl vois mennä, ihan siltä varuilta jos mul sattuu oleen polttarit huomen :D

:whistle: Onnea, ihan siltä varalta :D

Kiitos :D Tää on ihan arsesta kun joka vapaa viikonloppu mietit onko ne nyt ja kukaan ei kerro mulle mitään :kieh: :headwall:

Yhteistyössä